Jordemoder besøg + bestilt tid til vendingsforsøg! Gisp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Nessie

Det er da en rigtig lille snurretop du har derinde

Hun skal da lige prøve at ligge i alle retninger inden hun skal ud af sin lune bolig

Håber det lykkes i morgen, er spændt på at se en update fra dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mira0911

Moms skriver:

Ok, tak for svar.

Jeg har læst herinde, at mange kvinder, der udtrykker bekymring for at baby vender forkert lige inden fødslen bliver beroliget med, at det sagtens kan være den vender sig igen inden det går løs. Dermed syntes jeg det virkede underligt at man ville vende din 1 måned før termin.

Gad vide om man skal være to - eller om man skal være specialuddannet siden du skal have en tid. Én nævnte, at det kun tager 20-30 sek - så din jordmoder kunne åbenbart ikke gøre det (alene).

Jeg håber, det går godt og at hun bliver hvor hun skal

Moms

Synes nu det er dejligt at de er obs på hvordan baby ligger om man er 1. eller 2. gangs eller flergangsfødende...  Hvad min jordemoder siger, så begynder de først vendingsforsøg når man er 36+.... 

Jeg ved faktisk ikke om en jordemoder er uddannet til at må/kan lave vendingsforsøg alene... Under et vendingsforsøg, skal de jo også scanne for at kan følge med i om baby følger med rundt... 

Tusind tak for 

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det er da en rigtig lille snurretop du har derinde

Hun skal da lige prøve at ligge i alle retninger inden hun skal ud af sin lune bolig

Håber det lykkes i morgen, er spændt på at se en update fra dig

Ja tror da lige på hun får prøvet alle ligge metoder af...  Håber virkelig også at det lykkes...  Kommer selvfølgelig med en update... 

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

grønbæk skriver:

De tager ingen chancer, så du skal ligge en halv time med ctg scanner og så bliver du scannet og så kan de vende barnet, hvis alt er vel. Det er en børnelæge der skal fortage vendingen og der er en jordemor med ved vendingen også, der scanner imens det hele foregår, så de kan følge med i alt. Derefter skal man ligge i en halv time med med ctg scanneren og så kan man gå hjem og spise en chokoladebar

Den første halve time med ctg scanneren er vel for at se om baby er stresset osv? og det samme til sidst ikk? 

Hvis alt ikke er vel før vendingen, hvad sker der så ?

Anmeld

24. august 2011

grønbæk

Hvis de vurderer hun er svær at vende af en eller anden årsag, så gør de det ikke! Så er det pks.

Anmeld

24. august 2011

Mira0911

grønbæk skriver:

Hvis de vurderer hun er svær at vende af en eller anden årsag, så gør de det ikke! Så er det pks.

Okey... Jordemoderen nævnte ikke noget om hvor godt hun sad fast i bækkenet, hun mærket længe uden at komme med svar på det, og jeg glemte jo at spørge... 

Hun bad mig tit om at trække vejret dybt og puste ud, så hun kunne mærke hvor godt hun sad fast - umiddelbart kunne det godt tyde på hun sidder godt fast... Men ved det ikke... 

Anmeld

29. august 2011

grønbæk

Hvordan er det mon gået???

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.