Jeg tror fandme hun har vendt sig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.316 visninger
44 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mira0911

Hele morgen og formiddagen har jeg virkelig fået tømt ud i maven... Hold da op... Ikke fordi jeg tror fødslen er på vej... Tror nærmer bare kroppen varmer op til den snarlig fødsel.. men ved det ikke... 

Nu har jeg og Julie lige gået og fundet sengelinned og lagner frem til hendes seng, vores seng og lillesøster's lift... Som skal vaskes først... Jeg er bare slet ikke kommet videre med at gøre klar,... For de dage jeg ville have gjort det, har jeg været nød til at ligge mig og sove, fordi jeg har haft det rigtig skidt og været øm i kroppen.... 

Til noget andet... Jeg har længe nu sat i sofaen og mærkede rundt på maven... Jeg tror fandme hun har vendt sig igen... Når jeg mærker noget i hver sin side af maven, føles det både som en numse og et hoved... Jeg er noget i tvivl... Jeg kan ikke rigtig mærke så godt selv når jeg ligger ned, om hovedet står nedad... Kan ikke rigtig mærke noget der... 

Så må lige få kæresten til at mærke når han engang kommer hjem... 

Nå måtte lige ud med det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

mamiolvi

Mira0911 skriver:

Hele morgen og formiddagen har jeg virkelig fået tømt ud i maven... Hold da op... Ikke fordi jeg tror fødslen er på vej... Tror nærmer bare kroppen varmer op til den snarlig fødsel.. men ved det ikke... 

Nu har jeg og Julie lige gået og fundet sengelinned og lagner frem til hendes seng, vores seng og lillesøster's lift... Som skal vaskes først... Jeg er bare slet ikke kommet videre med at gøre klar,... For de dage jeg ville have gjort det, har jeg været nød til at ligge mig og sove, fordi jeg har haft det rigtig skidt og været øm i kroppen.... 

Til noget andet... Jeg har længe nu sat i sofaen og mærkede rundt på maven... Jeg tror fandme hun har vendt sig igen... Når jeg mærker noget i hver sin side af maven, føles det både som en numse og et hoved... Jeg er noget i tvivl... Jeg kan ikke rigtig mærke så godt selv når jeg ligger ned, om hovedet står nedad... Kan ikke rigtig mærke noget der... 

HÅber da ikke at hun har vendt sig det var jo lidt barsk det du var igennem ... krydser finger for hun ikke har

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Dejligt at dig og Julie går og hygger Jer

Om hun har vendt sig ved jeg ikke, men mener at have læst (mange steder) at 2. barn sætter sig med hovedet fast rigtig meget senere end første, ofte først i fødslen? 

Men hvis jeg tager fejl så held og lykke, og du må ikke skyde mig, har ikke engang født en gang 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Dejligt at dig og Julie går og hygger Jer

Om hun har vendt sig ved jeg ikke, men mener at have læst (mange steder) at 2. barn sætter sig med hovedet fast rigtig meget senere end første, ofte først i fødslen? 

Men hvis jeg tager fejl så held og lykke, og du må ikke skyde mig, har ikke engang født en gang 

Ja det er rigtig hyggeligt... Julie render og siger "bebe" hele tiden... 

Jeg var jo til vendingsforsøg i Torsdags og der fik de hende vendt... Jeg har lige lagt inde i sengen og mærket, og jeg kan virkelig ikke mærke hovedet nedad længere... Uanset hvor længe jeg ligger og roder rundt for at mærke... 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

mamiolvi skriver:

HÅber da ikke at hun har vendt sig det var jo lidt barsk det du var igennem ... krydser finger for hun ikke har

Jeg har lige lagt inde i sengen og mærket, og jeg kan virkelig ikke mærke hendes hoved... 

Når jeg mærker i siderne kan jeg ikke mærke om det er en numse eller hoved, for det føles lige rundt begge ting... 

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Ja det er rigtig hyggeligt... Julie render og siger "bebe" hele tiden... 

Jeg var jo til vendingsforsøg i Torsdags og der fik de hende vendt... Jeg har lige lagt inde i sengen og mærket, og jeg kan virkelig ikke mærke hovedet nedad længere... Uanset hvor længe jeg ligger og roder rundt for at mærke... 

Det lyder dejligt 

Ja, jeg læste lige din historie... Det lyder da godt nok ubehageligt :O

Meen... Din mand kan lidt det der med at lege jordemoder, hvad med at vente med at blive bange til han kommer hjem, og ellers så er en sædefødsel/kejsersnit vel ikke det værste der kunne ske.

Held og lykke 

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Jeg har lige lagt inde i sengen og mærket, og jeg kan virkelig ikke mærke hendes hoved... 

Når jeg mærker i siderne kan jeg ikke mærke om det er en numse eller hoved, for det føles lige rundt begge ting... 

Så ved du da at hun får en nuttet lille babynumse! 

Anmeld

28. august 2011

mamiolvi

Mira0911 skriver:

Åh håber godt nok at hun vender rigtig ... ellers må du næsten kontakte dem i morgen så i kan lave en plan ... Jeg skal have kejser snit i viborg og fik af vide at det var to overnatninger ... men skulle man være klar før tog man bare hjem før... Det hele skal nok gå på den ene eller anden måde ...

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Det lyder dejligt 

Ja, jeg læste lige din historie... Det lyder da godt nok ubehageligt :O

Meen... Din mand kan lidt det der med at lege jordemoder, hvad med at vente med at blive bange til han kommer hjem, og ellers så er en sædefødsel/kejsersnit vel ikke det værste der kunne ske.

Held og lykke 

Ja han mærker når han kommer hjem... Når jeg nu har lagt længe og mærket efter hovedet som de nu gør, når de skal mærke om de står fast, så kan jeg virkelig ikke mærke hovedet... 

Som sagt jeg mærker noget rundt i begge sider af maven når jeg mærker... 

Sædefødsel bliver det ikke, da der var komplikationer da jeg fødte Julie... 

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Ih det håber jeg ikke hun har, den bandit!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.