barselsdagpenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
33 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

jeg går fra i morgen over på barselsdagpenge og har derfor lige modtaget en lønseddel og for kun udbetalt 5000 kan det passe at man går over 3 tusind ned, kan ikke betale husleje eller noget hvor skal jeg henvende mig henne det barselteam har lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

jeg går fra i morgen over på barselsdagpenge og har derfor lige modtaget en lønseddel og for kun udbetalt 5000 kan det passe at man går over 3 tusind ned, kan ikke betale husleje eller noget hvor skal jeg henvende mig henne det barselteam har lukket

Havde du arbejde før ??

Anmeld

24. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Undskyld havde slet ik set det lå under studerende med børn

Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig 
Andet end du kan prøve at kontakte borgerservice som måske kan stille dig over til én der lige kan hjælpe dig

Anmeld

24. august 2011

juni76

Barselspenge er jo det samme som dagpenge. Så det kan nok godt passe. Man går jo lidt ned når man ik får fuld løn under hele barslen.

Anmeld

24. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hmm det lyder som meget lidt at få udbetalt.
Måske du lige skal tjekke hvor mange dage du har fået for!!!

Anmeld

24. august 2011

JJH

Er det ikke fordi SU er forudbetalt og dagpenge er bagudbetalt? altså at du får yderligere 5000 oveni?

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

jeg er ikke  på su men under udd. hvor jeg for løn men nu er det rykket til barselsdagpenge...

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Havde du arbejde før ??

nej er under udd. men det er med løn ... har aldrig modtaget su eller kontanthjælp..

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget inde i det du er med:

1. Når du går på barsel fra dit studie kan du bruge de 12 fødselsklip du har "fået" pga du er gravid dvs du kan enten vælge hver mdr at få 1 klip der svare til en mdr su, eller 2 klip eller 3 klip men du har kun 12 klip i alt så de skal fordeles udover hele din barsel som udgangspunkt hvis du ønsker det.

2. Barselsdagpenge modtager du fra kommunen fordi du nu er gået på barsel fra dit deltidsjob ved sidden af dit studie. Her er det vigtigt du tjekker at de IKKE bruger dit personfradrag, gør de det skal du betale skat af din su

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Hmm det lyder som meget lidt at få udbetalt.
Måske du lige skal tjekke hvor mange dage du har fået for!!!

ja nemlig det er for en hel måned og da jeg ringede i sidste måned til barselsteamet for og forhøre mig sagde de at jeg max gik 500 ned men det er så 3000 og det er sku meget er total lost lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.