barselsdagpenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Misforstod jeg, eller skrev du tidligere, at du ikke får penge af faderen? For så skal du da starte med at søge om det. På kommunen kan de være behjælpelige hvis man er enlig, men de kræver stort set, at man får de penge, som man har ret til af faderen, før de vil gå længere ind i sagen..

nej jeg for ikke nogen penge af faderen...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

nej jeg for ikke nogen penge af faderen...!!

Okay. Må jeg spørge hvorfor?

Men synes du skal prøve at gå på kommunen og se om de ikke kan hjælpe dig For det kan da ikke hænge sammen for så lidt.. De må kunne give dig mere i boligstøtte eller et højere børnetilskud.

Anmeld

24. august 2011

Malonde1985

Lyder godt nok mærkeligt!!!

Jeg er også på barsel fra min udd hvor jeg fik elevløn ca. 8000,- udbetalt. Nu hvor jeg er på barsel får jeg så en 1000,- mindre.

Synes da 3000,- er helt henne i skoven og klart du ikke kan leve for 5000,-!!!!!!! Det er jo hvad en normal husleje koster - hele det beløb!

Håber du finder ud af det

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

Lyder godt nok mærkeligt!!!

Jeg er også på barsel fra min udd hvor jeg fik elevløn ca. 8000,- udbetalt. Nu hvor jeg er på barsel får jeg så en 1000,- mindre.

Synes da 3000,- er helt henne i skoven og klart du ikke kan leve for 5000,-!!!!!!! Det er jo hvad en normal husleje koster - hele det beløb!

Håber du finder ud af det

ja det er også mig en gåde kan desværre kun søge mere boligsikring var lige forbi borgerservice..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.