Arveligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

chael

lotte-pigen skriver:

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål, som jeg har undret mig over længe og vil gerne have nogle virkelige facts.

Der er nogle der siger, at der er meget omkring graviditet der er arveligt fra ens mor? Er der nogle der har oplevet det?

Min mor har fået 4 børn og er blevet gravid lige så hurtig som hun ønskede det. Men nu har også en mave der er fyldt med strækmærker. Vil i mener jeg kan arve alt dette?

Det er svært at sige. Jeg blev gravid med mine i første forsøg, det gjorde min mor ikke.

TIlgengæld har jeg haft nemme fødsler ligesom min mor.

Strækmærker fik hun ikke, det fik jeg...

SÅÅEEHHHH....

Jeg er nok ikke den rette at spørge

*Camilla 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Miss T

Jeg tror ikke, at det er arveligt. Det afhænger af elasticiten i DIN hud. Jeg har få strækmærker, men det har min mor ikke og vi har begge fået 2 børn.

Graviditeterne har været vidt vidt forskellige så nej, lige der vil jeg ikke mene, at det er arveligt.

Anmeld

25. august 2011

Mor Til Oktober Børn

lotte-pigen skriver:

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål, som jeg har undret mig over længe og vil gerne have nogle virkelige facts.

Der er nogle der siger, at der er meget omkring graviditet der er arveligt fra ens mor? Er der nogle der har oplevet det?

Min mor har fået 4 børn og er blevet gravid lige så hurtig som hun ønskede det. Men nu har også en mave der er fyldt med strækmærker. Vil i mener jeg kan arve alt dette?

Min mors og min graviditet har været meget forskelligt  Min mor havde ikk nogen kvalme overhovedet og fødte mig på 16 timer, fra veerne startede ..

Jeg havde aftenkvalme de første 4 mdr. og havde veer 30 timer før min datter kom

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

lotte-pigen skriver:

Hej.

Har slet ikke haft den samme graviditet. Da min mor var gravid med mig var hun indlagt og alt muligt pga. dehydrering pga. kronisk opkast, og blev sat igang, fordi de troede jeg var lam, og i det hele taget var det en hård graviditet. Jeg har haft den nemmeste graviditet i verden, og har kun haft de "almindelige" problemer. Fx slemme rygsmerter her til sidst

Jeg synes ikke jeg har bemærket min mor har mange strækmærker, og det har jeg heller ikke så meget af (endnu), så måske er dét arveligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.