WiitrioeN skriver:
Har aldrig haft en abort men fødte Daniella i uge 26+1 og chancen for at hun dengang vil ha overlevet var meget lille... er bare bange for at føde endnu mere ft eller at vi ikke er lige så heldige som vi var sidste gang men utrolig nok er jeg gået hen og blevet meget troede - læser biblen for Daniella og ber dagligt (ikke på knæ med foldet hænder men i mit indre) til at alt går godt osv.
Puha ja det ka jeg godt forstå har været utrolig hårdt, netop fordi 'faren' ikke rigtig aftager efter 7. uge og 12. uge som ved så mange andre med den erfaring. Og alt hvad der kan give ro i sindet og håb og tro må være en god ting, om det er religion eller andet det er sådan set underordnet 
Men selvom der statistisk set er risiko for at føde tidligere anden gang er det så ikke ved 'normale' graviditeter? Tænker hvis man føder i uge 27 er det jo ualmindeligt meget for tidligt og nok fordi der gik noget ekstraordinært galt? og derfor ikke en indikation for din gennemsnits dato for fødsel
Håber hvertfald du blir stor og tyk og går tiden ud og rigtig ka gå og brokke dig over ømme lemmer og den store mave der bare altid er i vejen 
Anmeld