Hvornår vil i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

Har aldrig haft en abort men fødte Daniella i uge 26+1 og chancen for at hun dengang vil ha overlevet var meget lille... er bare bange for at føde endnu mere ft eller at vi ikke er lige så heldige som vi var sidste gang men utrolig nok er jeg gået hen og blevet meget troede - læser biblen for Daniella og ber dagligt (ikke på knæ med foldet hænder men i mit indre) til at alt går godt osv.

Puha ja det ka jeg godt forstå har været utrolig hårdt, netop fordi 'faren' ikke rigtig aftager efter 7. uge og 12. uge som ved så mange andre med den erfaring. Og alt hvad der kan give ro i sindet og håb og tro må være en god ting, om det er religion eller andet det er sådan set underordnet

Men selvom der statistisk set er risiko for at føde tidligere anden gang er det så ikke ved 'normale' graviditeter? Tænker hvis man føder i uge 27 er det jo ualmindeligt meget for tidligt og nok fordi der gik noget ekstraordinært galt? og derfor ikke en indikation for din gennemsnits dato for fødsel

Håber hvertfald du blir stor og tyk og går tiden ud og rigtig ka gå og brokke dig over ømme lemmer og den store mave der bare altid er i vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

4xGreve

Giraffen skriver:

Puha ja det ka jeg godt forstå har været utrolig hårdt, netop fordi 'faren' ikke rigtig aftager efter 7. uge og 12. uge som ved så mange andre med den erfaring. Og alt hvad der kan give ro i sindet og håb og tro må være en god ting, om det er religion eller andet det er sådan set underordnet

Men selvom der statistisk set er risiko for at føde tidligere anden gang er det så ikke ved 'normale' graviditeter? Tænker hvis man føder i uge 27 er det jo ualmindeligt meget for tidligt og nok fordi der gik noget ekstraordinært galt? og derfor ikke en indikation for din gennemsnits dato for fødsel

Håber hvertfald du blir stor og tyk og går tiden ud og rigtig ka gå og brokke dig over ømme lemmer og den store mave der bare altid er i vejen

I min graviditet gik der ikke noget "galt" alt var som det skulle være og de ved stadig ikke den dag idag hvorfor jeg fødte FT. desværre og det er det der gør den her gang så farligt for når de ikke ved hvad der gik galt så ved de jo heller ikke havd de skal holde øje med eller "forbyde" mig og derfor er jeg stort set blevet forbudt alt, men alligevel så er rissikoen der og den væreste frygt er at de ikke ved hvorfor og derfor grimt sagt ikke ved havd de skal se efter og derfor ikke kan forhindre det..

Ved ikke om du forstår?

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Sanne og Nicklas skriver:

Da jeg ventede Nicklas købte jeg 3 små bodyer da jeg hvade været ved lægen første gang, alt andet blev købt da jeg var 5 måneder + henne.

Denne her gang er det kun tøj der er blevet købt, da lillepigen overtager fra storbror.

vi kente først kønnet da jeg var 28 + 2, mangler dog at købe nye ammebrikker da jeg har besluttet at start ud med dem for at gå godt gang i ammningen med det samme

Hehe vi har så også aftalt at lige så snart vi ved hvad køn det er så suser vi ud og køber et stykke tøj og ihh hvor jeg glæder mig

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

I min graviditet gik der ikke noget "galt" alt var som det skulle være og de ved stadig ikke den dag idag hvorfor jeg fødte FT. desværre og det er det der gør den her gang så farligt for når de ikke ved hvad der gik galt så ved de jo heller ikke havd de skal holde øje med eller "forbyde" mig og derfor er jeg stort set blevet forbudt alt, men alligevel så er rissikoen der og den væreste frygt er at de ikke ved hvorfor og derfor grimt sagt ikke ved havd de skal se efter og derfor ikke kan forhindre det..

Ved ikke om du forstår?

puha jo forstår dig virkelig godt så krydser jeg fingre for det var en af de der mærkelige hændelser der kun sker én gang 

Men får du så ikke flere scanninger? altså mange mange flere? for når de ikke ved hvad der er galt så må det være beroligende hvis man kan komme til scanning hver 14. dage tænker jeg? Tror jeg ville købe min egen scanner, sådan en indre-scanningsting gynækologen har så ka man rigtig holde øje

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Giraffen skriver:

puha jo forstår dig virkelig godt så krydser jeg fingre for det var en af de der mærkelige hændelser der kun sker én gang 

Men får du så ikke flere scanninger? altså mange mange flere? for når de ikke ved hvad der er galt så må det være beroligende hvis man kan komme til scanning hver 14. dage tænker jeg? Tror jeg ville købe min egen scanner, sådan en indre-scanningsting gynækologen har så ka man rigtig holde øje

hvor kan man købe sådan en?

Og jo håber jeg som min. kan komme til scanning 1 gang om måneden men ved det ikke men vil prøve at bede om det også her når jeg skal til MD scanning så skal jeg også snakke med en fødsels læge men skal ihvertfald til flere kontroller...

Og ja lad os håbe det var et engang show og dette bliver noget helt andet og gerne han af det normale...

Anmeld

24. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

hvor kan man købe sådan en?

Og jo håber jeg som min. kan komme til scanning 1 gang om måneden men ved det ikke men vil prøve at bede om det også her når jeg skal til MD scanning så skal jeg også snakke med en fødsels læge men skal ihvertfald til flere kontroller...

Og ja lad os håbe det var et engang show og dette bliver noget helt andet og gerne han af det normale...

ved slet ikke om man kan købe den og om man må bruge den, men det ville være smart hvis man kunde

Anmeld

24. august 2011

chael

WiitrioeN skriver:

Begynde at købe ind til baby?

Har fundet lige det jeg gerne vil have men igen hvad så hvis jeg køber det vel og mærket nu hvor det er på tilbud også at det går galt? hvad så hvis jeg føder endnu mere for tidligt end jeg gjorde med Daniella (for det kan man jo knap nok) og hvad nu hvis...

Lader til at mange af dem der fødte FT første gang fødte FT anden gang og tit endnu mere FT.

Ved ikke længer hvad jeg skal gøre er i syv sinde, men hold da op hvor er det en psykisk hård omgang...

Men igen så elsker jeg det og nyder det i store drag.

Knus en forvirret TrioeN

Jeg har ikke købt noget som helst ind, før end vi har været til MD scanning.

Kan godt se man har fundet nogle super tilbud, men jeg ville bare ikke kunne og har heller ikke gjort det, hverken i denne eller de 2 andre graviditeter!

*CAmilla 35+0

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Giraffen skriver:

ved slet ikke om man kan købe den og om man må bruge den, men det ville være smart hvis man kunde

hehe ja for søren hehe

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

WiitrioeN skriver:

Hehe vi har så også aftalt at lige så snart vi ved hvad køn det er så suser vi ud og køber et stykke tøj og ihh hvor jeg glæder mig

Vil sige de sidste 8 uger er det også blevet shoppet lilla meget end da.

men der er godt nok også kommet meget nyt til Nicklas samtidig

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Sanne og Nicklas skriver:

Vil sige de sidste 8 uger er det også blevet shoppet lilla meget end da.

men der er godt nok også kommet meget nyt til Nicklas samtidig

hehe vi har også allerede købt noget der ligger klar til Daniella så babyen ikke er den eneste der får...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.