Hvornår vil i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

4xGreve

Madam Blå skriver:

Jamen er det alt, du har fundet? Måske i kan mødes på halvvejen, og købe lidt nu, og så vente med resten?

Jeg har selv helt kriller i kroppen for at købe alt, som vi mangler.. Men kæresten vil også hellere vente. Så vi gør lidt af hvert

Hvad er det, du har fundet, om man må spørge?

Trille Dream barnevogn med klapvogns sæde ved http://babyoutfitters.dk/trille-dream-barnevogn.html  og en tremmesengs pakke ved onlinekids.dk og det hele vil vi så køre i luna stilen (sol, måne, stjerner) og tror også det er det vi ender med at gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mira0911

Vi har intet købt jeg er 36+1... Vi har alt fra sidste gang... Dog har vi da købt nye flasker, sutter, 2 sætter tøj og andre små ting... 

Tror de fleste begynder at købe efter NF... 

Anmeld

23. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

hvor langt er du henne? jeg er 14+4 idag og har fået en meget vellykket NF

IIh tillykke med det 

Altså så ville jeg ikke betænke mig på at købe ting nu, men hvis du har dårlige erfaringer med aborter så kan jeg sagtens forstå du tøver - men uden lidt håb og tro så bliver det også en kedelig og svær graviditet

Jeg er 9+6 så jeg satser på brevet kommer i denne uge og så blir det så rart at få sat dato for NF  

Anmeld

23. august 2011

Madam Blå

WiitrioeN skriver:

Trille Dream barnevogn med klapvogns sæde ved http://babyoutfitters.dk/trille-dream-barnevogn.html  og en tremmesengs pakke ved onlinekids.dk og det hele vil vi så køre i luna stilen (sol, måne, stjerner) og tror også det er det vi ender med at gøre...

Det ser også rigtig lækkert ud!

Håber du får overtalt manden Synes ikke det er for tidligt. Jeg synes der er mange, der har købt det hele lige efter NF. Og det synes jeg er helt ok Selv ville jeg gerne forbi uge 23-24 før vi gik amok. Meeen, der blev da købt en del inden

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Giraffen skriver:

IIh tillykke med det 

Altså så ville jeg ikke betænke mig på at købe ting nu, men hvis du har dårlige erfaringer med aborter så kan jeg sagtens forstå du tøver - men uden lidt håb og tro så bliver det også en kedelig og svær graviditet

Jeg er 9+6 så jeg satser på brevet kommer i denne uge og så blir det så rart at få sat dato for NF  

Har aldrig haft en abort men fødte Daniella i uge 26+1 og chancen for at hun dengang vil ha overlevet var meget lille... er bare bange for at føde endnu mere ft eller at vi ikke er lige så heldige som vi var sidste gang men utrolig nok er jeg gået hen og blevet meget troede - læser biblen for Daniella og ber dagligt (ikke på knæ med foldet hænder men i mit indre) til at alt går godt osv.

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Madam Blå skriver:

Det ser også rigtig lækkert ud!

Håber du får overtalt manden Synes ikke det er for tidligt. Jeg synes der er mange, der har købt det hele lige efter NF. Og det synes jeg er helt ok Selv ville jeg gerne forbi uge 23-24 før vi gik amok. Meeen, der blev da købt en del inden

det er også ca. det han/jeg vi vil men nu har de evt. gået med til at lægge barnevognen til side til os til den pris den står til nu, også må vi se med sengen?

Anmeld

24. august 2011

Madam Blå

WiitrioeN skriver:

det er også ca. det han/jeg vi vil men nu har de evt. gået med til at lægge barnevognen til side til os til den pris den står til nu, også må vi se med sengen?

Det lyder som en rigtig god løsning Håber de vil lægge sengen til side til jer også! Kunne være perkeft

Anmeld

24. august 2011

4xGreve

Madam Blå skriver:

Det lyder som en rigtig god løsning Håber de vil lægge sengen til side til jer også! Kunne være perkeft

Ja præcis men kan ikke få fat på dem desværre...

Anmeld

24. august 2011

Madam Blå

WiitrioeN skriver:

Ja præcis men kan ikke få fat på dem desværre...

Håber du får fat på dem

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Da jeg ventede Nicklas købte jeg 3 små bodyer da jeg hvade været ved lægen første gang, alt andet blev købt da jeg var 5 måneder + henne.

Denne her gang er det kun tøj der er blevet købt, da lillepigen overtager fra storbror.

vi kente først kønnet da jeg var 28 + 2, mangler dog at købe nye ammebrikker da jeg har besluttet at start ud med dem for at gå godt gang i ammningen med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.