Hvornår vil i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. august 2011

4xGreve

Begynde at købe ind til baby?

Har fundet lige det jeg gerne vil have men igen hvad så hvis jeg køber det vel og mærket nu hvor det er på tilbud også at det går galt? hvad så hvis jeg føder endnu mere for tidligt end jeg gjorde med Daniella (for det kan man jo knap nok) og hvad nu hvis...

Lader til at mange af dem der fødte FT første gang fødte FT anden gang og tit endnu mere FT.

Ved ikke længer hvad jeg skal gøre er i syv sinde, men hold da op hvor er det en psykisk hård omgang...

Men igen så elsker jeg det og nyder det i store drag.

Knus en forvirret TrioeN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Nessie

Der er en anden herinde der lige har født. Godt nok også for tidligt igen, men ikke helt så tidligt.

Hvis du har set dét du gerne vil have, så køb det, og prøv at lade være med at tænke hvad-nu-hvis.

Det er jo også fjollet at skulle betale fuld pris senere, når du kan få det på tilbud nu

Anmeld

23. august 2011

4xGreve

Nessie skriver:

Der er en anden herinde der lige har født. Godt nok også for tidligt igen, men ikke helt så tidligt.

Hvis du har set dét du gerne vil have, så køb det, og prøv at lade være med at tænke hvad-nu-hvis.

Det er jo også fjollet at skulle betale fuld pris senere, når du kan få det på tilbud nu

Jah det er også det jeg har mest lyst til men det er også svært at slippe tanken hvad nu hvis når alle omkring mig konstant siger hvad nu hvis...!

Anmeld

23. august 2011

Giraffen

WiitrioeN skriver:

Begynde at købe ind til baby?

Har fundet lige det jeg gerne vil have men igen hvad så hvis jeg køber det vel og mærket nu hvor det er på tilbud også at det går galt? hvad så hvis jeg føder endnu mere for tidligt end jeg gjorde med Daniella (for det kan man jo knap nok) og hvad nu hvis...

Lader til at mange af dem der fødte FT første gang fødte FT anden gang og tit endnu mere FT.

Ved ikke længer hvad jeg skal gøre er i syv sinde, men hold da op hvor er det en psykisk hård omgang...

Men igen så elsker jeg det og nyder det i store drag.

Knus en forvirret TrioeN

Vi har ikke købt noget endnu, jeg tror vi går så småt igang efter NF

Anmeld

23. august 2011

Madam Blå

Vi købte det første da jeg var i uge 14. Nu er jeg i uge 29, og vi mangler ikke så meget.. Så der har været gang i dankortet

Jeg synes du skal købe det, som du har lyst til. Især hvis det er på tilbud Det er en del af at være gravid at kunne forberede sig til den lille ny. Jeg kan godt forstå tanken om, hvad nu hvis, men hvis den får lov til at styre, så får man jo ikke købt noget før barnet er kommet til verden. Eller efterfølgende, for den sags skyld..

Worst case, så kan det eventuelt sælges igen. Men det får du selvfølgelig ikke brug for!

Anmeld

23. august 2011

Fru Aagaard

Nu ved jeg ikke hvor langt du henne

Men, vi bestilte barnevogn i uge 8, fordi den var på 30 % og det var bbare odder-VOGNEN som vi ville have

Nyd det, og slap af - og køb når du lyster - det har vi gjort

Nu jeg i uge 19, og vi har en masse til babyen, det jo skønt.

Jeg fødte i uge 36 sidst, altså for tidligt, var ved at føde i uge 32. Jeg fik at vide jeg skulle forberede mig på at føde mellem 35-37 ca., hvis jeg igen havde for kort livmoderhals. Vi tager det som det kommer, vi bliver jo fulgt tæt med scanninger osv.

Anmeld

23. august 2011

4xGreve

Fru Aagaard skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt du henne

Men, vi bestilte barnevogn i uge 8, fordi den var på 30 % og det var bbare odder-VOGNEN som vi ville have

Nyd det, og slap af - og køb når du lyster - det har vi gjort

Nu jeg i uge 19, og vi har en masse til babyen, det jo skønt.

Jeg fødte i uge 36 sidst, altså for tidligt, var ved at føde i uge 32. Jeg fik at vide jeg skulle forberede mig på at føde mellem 35-37 ca., hvis jeg igen havde for kort livmoderhals. Vi tager det som det kommer, vi bliver jo fulgt tæt med scanninger osv.

Jeg er i uge 14+4 og jeg er allerede sygmeldt løfter ikke, dyrker ingen motion osv. laver faktisk næsten ingen ting, og fra kl 10-15 er jeg alene hjemme så der sover jeg en time ser lidt film går og små nusser med regngøring osv. men vil også bare så gerne købe det (også selvom vi lige pt. har minus på kontoen) men manden vil gerne vente til efter næsten scanning og et eller andet sted vil jeg da egentligt gerne vente til efter uge 26 men så igen jeg vil også gerne bare slå mig løs og nyde det og især nu jeg ved det er sidste gang jeg skal være gravid...

Anmeld

23. august 2011

4xGreve

Madam Blå skriver:

Vi købte det første da jeg var i uge 14. Nu er jeg i uge 29, og vi mangler ikke så meget.. Så der har været gang i dankortet

Jeg synes du skal købe det, som du har lyst til. Især hvis det er på tilbud Det er en del af at være gravid at kunne forberede sig til den lille ny. Jeg kan godt forstå tanken om, hvad nu hvis, men hvis den får lov til at styre, så får man jo ikke købt noget før barnet er kommet til verden. Eller efterfølgende, for den sags skyld..

Worst case, så kan det eventuelt sælges igen. Men det får du selvfølgelig ikke brug for!

med Daniella der var vi næsten færdig med at købe alt da vi nåede uge 20 men den her gang vil manden gerne vente til efter MD scanning, og det kan jeg godt forstå men så igen så har jeg jo fundet det jeg vil ha og på tilbud...

Anmeld

23. august 2011

4xGreve

Giraffen skriver:

Vi har ikke købt noget endnu, jeg tror vi går så småt igang efter NF

hvor langt er du henne? jeg er 14+4 idag og har fået en meget vellykket NF

Anmeld

23. august 2011

Madam Blå

WiitrioeN skriver:

med Daniella der var vi næsten færdig med at købe alt da vi nåede uge 20 men den her gang vil manden gerne vente til efter MD scanning, og det kan jeg godt forstå men så igen så har jeg jo fundet det jeg vil ha og på tilbud...

Jamen er det alt, du har fundet? Måske i kan mødes på halvvejen, og købe lidt nu, og så vente med resten?

Jeg har selv helt kriller i kroppen for at købe alt, som vi mangler.. Men kæresten vil også hellere vente. Så vi gør lidt af hvert

Hvad er det, du har fundet, om man må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.