Meget svag positiv Graviditets test :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Mauser.

LuQa skriver:

tak, ja prøver at ta en test i morgen tidlig.. så må vi se hva den siger

Ja gør det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Muffinmus

svært at sige, for billedet er så mørkt i alle farver at var den normal i farven så ville man nok næsten ikke se den.....Og det plejer at være skyggestreger der laver de numre.

Men, tja, du har ret, den er super svag af en der skulle være i 6 uge må jeg sige.

Enten ender det i en bio eller også så er du bare ret langsom til at danen hcg:-)Er du langsom og danner det nu vil der hurtigt ske noget med testene så de bliver flottere på 2-3 dage, men er det en bio vil den forblive det samme eller blive mindre tydelig.

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Den ser da positiv ud. Du er sikkert bare langsom til at danne HCG. Et forsigtigt tillykke herfra! 

I øvrigt vil den nok være tydeligere med en morgentest. Det er den hos de fleste.  

Anmeld

24. august 2011

lukasmor

Den ser altså positiv ud, tror den er god nok

Anmeld

24. august 2011

SpunkenJo

LuQa skriver:

Tak til alle.. Tør bare næsten ikk at håbe. sku som sagt ha haft mens for 11 dage siden så sys det er sent og den så kun viser en meget svag streg.

Tillykke

- din æggeløsning kan jo ha ligget senere end du troede, hvorfor stregen ikke er tydeligere

Anmeld

25. august 2011

baby-kom-nu

Jeg kan sagtens se to streger!!  Så et forsigtigt tillykke!!

Anmeld

25. august 2011

LuQa

Tak til alle, deværre har jeg fået min mens og en negativ test håber den er der næste gang

Anmeld

25. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LuQa skriver:

Tak til alle, deværre har jeg fået min mens og en negativ test håber den er der næste gang

Øv. Held og lykke i næste forsøg 

Anmeld

25. august 2011

Baby2010/2013

Jeg tør godt sige TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.