Meget svag positiv Graviditets test :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.562 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2011

LuQa

Hej alle. er helt ny her og leder efter lidt rådgivning.

Jeg er nu gået 11 dage over tid, hvilket er meget for mig, har jeg aldrig før prøvet. og jeg har taget 4 test som alle var negative indtil igår aftes hvor den blev meget svagt positiv, men det underlige er at den faktsik blev tydelig med det samme og så falmede den lidt. og jeg har ingen anelse om hva det betyder jeg har en tid ved lægen fredag, men er en meget utålmodig person så håbede at der var nogle kloge mennesker herinde der måske ku gi et råd med på vejen.

og så lige et bonus spørgsmål, hvornår kunne i teste positv?

Mvh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

o1Mutte

LuQa skriver:

Hej alle. er helt ny her og leder efter lidt rådgivning.

Jeg er nu gået 11 dage over tid, hvilket er meget for mig, har jeg aldrig før prøvet. og jeg har taget 4 test som alle var negative indtil igår aftes hvor den blev meget svagt positiv, men det underlige er at den faktsik blev tydelig med det samme og så falmede den lidt. og jeg har ingen anelse om hva det betyder jeg har en tid ved lægen fredag, men er en meget utålmodig person så håbede at der var nogle kloge mennesker herinde der måske ku gi et råd med på vejen.

og så lige et bonus spørgsmål, hvornår kunne i teste positv?

Mvh Mia

Prøv at sætte et billede ind af testen Så er det lidt nemmere at bedømme

Anmeld

23. august 2011

mortilfreja

Der er jo nogen der først tester positiv når de er længere henne i graviditeten..

Vil sige at har du fået en positiv test så er du jo gravid

Og det at den falmer lidt er fordi testen tørrer, det betyder ingenting  En streg er en streg..

Har du et billede af testen som du kan lægge herind???

Anmeld

23. august 2011

4kløver

De sidste to gange kunne jeg ca 3-5 dage før mens. Så mon ikke du er gravid. du kan bare smide et foto på..

Anmeld

23. august 2011

LuQa

. billedet er meget mørkt og streg nr to er som sagt meget meget svag. og kan tilsyneladen ikk finde ud af at ligge et billede ind hehe

Anmeld

23. august 2011

henh01

jeg kan ikke se billedet

Anmeld

23. august 2011

LuQa

henh01 skriver:

jeg kan ikke se billedet

jeg ved ik hvordan man ligger billeder ind

Anmeld

23. august 2011

Silja&Noam

En streg et en streg prøv clearblue, den fortæller dig helt sikkert om du er eller ej tillykke..

Anmeld

23. august 2011

Mira0911

SiljasMoar skriver:

En streg et en streg prøv clearblue, den fortæller dig helt sikkert om du er eller ej tillykke..

Clearblue kan jeg også varmt anbefale... 

Anmeld

23. august 2011

LuQa

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=56360

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.