Junior rør på sig - også hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Malene76

kekp skriver:

Ja det bliver så spændende at komme til scanning, jeg glæder mig også

Min jordmoder sagde også at alt lød fint, og så siger jeg til mig selv at maven ville vel ikke vokse hvis ikke der var liv. Så jeg prøver også at berolige mig selv.

Held og lykke med din scanning

TAk og i lige måde.  Faktisk synes jeg min mave er begyndt at boble lidt ind i mellem, mon det er babyen? Spændende det er det.

God weekend.

Kram Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

stine_olesen

Har også selv kunne mærke den lille fra tid til anden, men de sidste 14 dage er det dagligt og især på nogen dumme tidspukter jeg kan mærke den Men det er så dejligt så ved man der er liv.

Glæder mig bare til at holde ham/hende i armene og så er der så lang tid endnu øv

KNus

Anmeld

29. august 2011

kekp

Jeg mærker også små bobler synes jeg nu, så skal vi ikke sige at det er baby Det tror jeg at det er.

Malene76 skriver:

TAk og i lige måde.  Faktisk synes jeg min mave er begyndt at boble lidt ind i mellem, mon det er babyen? Spændende det er det.

God weekend.

Kram Malene

Anmeld

30. august 2011

Malene76

kekp skriver:

Jeg mærker også små bobler synes jeg nu, så skal vi ikke sige at det er baby Det tror jeg at det er.

Jo lad os da bare lige aftale det!  Vi skal til MD scanning om lidt og jeg er vildt spændt, håber babyen samarbejder, så vi kan se kønnet.

Kram M

Anmeld

30. august 2011

kekp

Malene76 skriver:

Jo lad os da bare lige aftale det!  Vi skal til MD scanning om lidt og jeg er vildt spændt, håber babyen samarbejder, så vi kan se kønnet.

Kram M

Hvor er det spændende. Er din scanning så gået godt?

(Undskyld hvis tråden kommer lidt ud på et sidespor)

Anmeld

30. august 2011

Malene76

kekp skriver:

Hvor er det spændende. Er din scanning så gået godt?

(Undskyld hvis tråden kommer lidt ud på et sidespor)

Scanning gik helt fantastisk.  Alt var som det skulle være. Vi venter en skøn knægt til januar.

KH Malene

Anmeld

31. august 2011

kekp

Malene76 skriver:

Scanning gik helt fantastisk.  Alt var som det skulle være. Vi venter en skøn knægt til januar.

KH Malene

Tillykke hvor er det dejligt for jer Jeg glæder mig til mandag når det er min tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.