Junior rør på sig - også hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. august 2011

CmarianN

Hej piger!

Er begyndt at mærke Junior nu  Deeejligt og endnu en livsbekræftende oplevelse i dette forløb.

Har I også mærket jeres små mirakler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

TbCp

Ja jeg har mærket den lille noget tid nu, og den anden aften mærkede jeg de første spark udenpå maven. Det er så fantastisk!!!!

Glæder mig så meget til Carsten og Liva også får mærket den bette.

Anmeld

22. august 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Ja jeg har mærket den lille noget tid nu, og den anden aften mærkede jeg de første spark udenpå maven. Det er så fantastisk!!!!

Glæder mig så meget til Carsten og Liva også får mærket den bette.

Åh du godeste :-) fantalastisk! Det må være det næste high light for mig!!!!

Anmeld

22. august 2011

-Sigrid-

Tillykke med at Jeres bebser basker - det er det sygeste trip

Jeg har mærket Krøllen i laaang tid nu (syntes jeg selv), og far fik også lov til at mærke for en god uges tid siden - og har fået af vide at det er umuligt, men så har vi jo bare gjort det umuligt

Anmeld

22. august 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Hej piger!

Er begyndt at mærke Junior nu  Deeejligt og endnu en livsbekræftende oplevelse i dette forløb.

Vi har mærket den lille i bum bum 4-5 uger nu..

først var det bare bobler man kunne mærke, senere blev det ryk og nu kan du decideret mærke ham sparke rigtigt, det har vi kunne i lidt over 1 uge nu jeg er 19+5 idag

Men jeg har også ALLE ++ for at det skulle kunne lade sig gøre

1. mavesårs patient så jeg kender min mave og ved hvad der kommer fra den og hvad der er baby.

2. Livmoder er bagudvendt.

3. Moderkagen ligger bagved ham så han lille helt oppe in front 

Anmeld

22. august 2011

AnneH

Mærker også den lille hverdag nu, er 19+3. Dog har manden ikke mærket noget endnu, men mærker også mest den mens jeg er på job. Så han har noget til gode.

Anmeld

22. august 2011

Sofiedk

Jeg mærker ikke min lille endnu og er ved at gå til af nervøsitet

Mærker små bobler, men intet andet. Er nu 19+4 idag, men har en kæmpe moderkage der ligger lige foran ud mod min mave - SÅ irriterende. Ville bare så gerne mærke de små puf og spark ordenligt.

Håber snart det kommer

Anmeld

23. august 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Tillykke med at Jeres bebser basker - det er det sygeste trip

Jeg har mærket Krøllen i laaang tid nu (syntes jeg selv), og far fik også lov til at mærke for en god uges tid siden - og har fået af vide at det er umuligt, men så har vi jo bare gjort det umuligt

Selvfølgelig er det ikke umuligt! I har jo selv mærket det!
Måske nogle personer er lidt midsundelige når de siger sådan til jer

I min sidste graviditet (altså den 1.) mærkede jeg liv fra uge 15, hvilket mange sagde ikke kunne passe når jeg var 1. gangs fødende... nogle mærker det bare før end andre og sådan er det!

Så nu skal du bare nyde det

Anmeld

23. august 2011

Camulla

CmarianN skriver:

Hej piger!

Jeg mærkede ham første gang da jeg var i 14. uge, på præcis 3. måneders-dagen Der var længe imellem, men nu har jeg i de seneste uger mærket ham jævnligt hver dag og jeg er 19 + 3 idag Glæder mig til at faren og min store dreng kan mærke det også. Det kan de nok nu, man skal bare være heldig lige at have hånden der, så der går nok lidt tid  

Hvad skal I andre have og har I fundet på navne??

Hilsen den nysgerrige

Anmeld

23. august 2011

CmarianN

Camulla skriver:

Jeg mærkede ham første gang da jeg var i 14. uge, på præcis 3. måneders-dagen Der var længe imellem, men nu har jeg i de seneste uger mærket ham jævnligt hver dag og jeg er 19 + 3 idag Glæder mig til at faren og min store dreng kan mærke det også. Det kan de nok nu, man skal bare være heldig lige at have hånden der, så der går nok lidt tid  

Hvad skal I andre have og har I fundet på navne??

Hilsen den nysgerrige

Det bliver så skønt når omgivelserne kan mærke den lille :-)Vi vil ikke vide hvilket køn Junior er - og er slet ikke blevet enige om nogle navne endnu… :-)Hvad med jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.