Junior rør på sig - også hos jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Carl-Emil's mor

Camulla skriver:

Jeg mærkede ham første gang da jeg var i 14. uge, på præcis 3. måneders-dagen Der var længe imellem, men nu har jeg i de seneste uger mærket ham jævnligt hver dag og jeg er 19 + 3 idag Glæder mig til at faren og min store dreng kan mærke det også. Det kan de nok nu, man skal bare være heldig lige at have hånden der, så der går nok lidt tid  

Hvad skal I andre have og har I fundet på navne??

Hilsen den nysgerrige

Hvad hvis den lille lige har sparket så stopper og du puffer blidt til maven sparker den så ikke igen??

Sådan er det her

og yeaps den lille skal hede Carl-Emil

Der er faktisk også en tråd herinde tror om det i vores lille gruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

kekp

Jeg mærker ikke noget endnu. Er i 18+2 og jeg ville bare såå gerne mærke noget snart Synes at jeg læser om så mange som har mærket baby allerede nu, så er begyndt at blive nervøs, selvom at jeg samtidig læser at det er normalt først at mærke noget som førstegangsfødende omkring uge 20.

Men jeg er utålmodig og nervøs......

Anmeld

23. august 2011

Carl-Emil's mor

kekp skriver:

Jeg mærker ikke noget endnu. Er i 18+2 og jeg ville bare såå gerne mærke noget snart Synes at jeg læser om så mange som har mærket baby allerede nu, så er begyndt at blive nervøs, selvom at jeg samtidig læser at det er normalt først at mærke noget som førstegangsfødende omkring uge 20.

Men jeg er utålmodig og nervøs......

Har du ikke fået besked om fra jordmoder/læge om din moderkage ligger foran? 

Det er jo blandt andet en af grundene til at nogle først mærker sent..

men er sikker på at du nok skal mærke før end at du aner det 

Anmeld

23. august 2011

kekp

Nej det har jeg ikke fået noget at vide om, men har godt tænkt at det måske er derfor. Jeg synes at jeg mærker små bobler, men kan ikke helt finde ud af om det er indbildning fordi jeg hele tiden er så opmærksom på det.Ville bare så gerne mærke noget hvor jeg er helt sikker på at det er baby, og ikke bare min mave der er lidt mærkelig eller indbildning:0)

Anmeld

24. august 2011

Fru Aagaard

Det er helt fantastisk at mærke sådan en lille en, møffe og puffe og sparke og slå kølbøtter

Jeg har kunnet mærke det siden jeg var 10+2 - kan tydeligt huske det Helt vidunderligt og livsbekræftende.

Jeg er nu 18+4 og mærke den hver dag. Min mand og datter prøver ihærdigt at fange det, men dette er ikke lykkedes endnu, men det kommer

Anmeld

24. august 2011

Miss P

Hej i andre januar mødre

Jeg har foranliggende moderkage.

Men men jeg har mærket ham i 3-4 uger nu.. Godtnok mest indeni.

Men hold nu op en fantastisk fornemmelse/følelse, det er helt ubeskriveligt.

Jeg kan godt mærke det udenpå maven engang imellem nu, men det kan kæresten ikke. Det er nok også en del tydeligre for mig, når nu det også kan mærkes indeni.

Se positivt på det.. Har i ikke mærket det endnu, så kommer det helt sikkert snart. De siger jo at vi skal kunne mærke barnet dagligt når vi er 24 uger henne.. Yiipiihhh

Anmeld

25. august 2011

Malene76

Hej med jer.

Sjovt der lige dukkede dette emne op, havde selv overvejet at spørge om det samme.  Jeg kan nemlig ikke mærke noget ellers er jeg i hvertfald ikke bevidsts om det. Jeg var dog til jordemor for en 3 ugers tid siden, hvor hjertelyden var stærk og regelmæssig, så jeg er ikke så nervøs. VI skal til MD skanning på tirsdag, det ser jeg vildt meget frem til. Håber I alle har ddet godt og trives med jeres graviditet.

Kram Malene

Anmeld

25. august 2011

kekp

Malene76 skriver:

Hej med jer.

Sjovt der lige dukkede dette emne op, havde selv overvejet at spørge om det samme.  Jeg kan nemlig ikke mærke noget ellers er jeg i hvertfald ikke bevidsts om det. Jeg var dog til jordemor for en 3 ugers tid siden, hvor hjertelyden var stærk og regelmæssig, så jeg er ikke så nervøs. VI skal til MD skanning på tirsdag, det ser jeg vildt meget frem til. Håber I alle har ddet godt og trives med jeres graviditet.

Kram Malene

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der ikke mærker noget:0) jeg ser også meget frem til md-scanning, vi skal afsted næste mandag.

Anmeld

26. august 2011

Malene76

kekp skriver:

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der ikke mærker noget:0) jeg ser også meget frem til md-scanning, vi skal afsted næste mandag.

Jeg venter også med stor længsel på at mærke noget. Men det kommer nok. Er jo beroliget af at jordemoreren for 3 uger siden sagde at det var et stærkt hjerte. Det kan kun gå for langsom til på tirsdag!  Hvor vi jo skal MD skannes.

KH Malene

Anmeld

26. august 2011

kekp

Malene76 skriver:

Jeg venter også med stor længsel på at mærke noget. Men det kommer nok. Er jo beroliget af at jordemoreren for 3 uger siden sagde at det var et stærkt hjerte. Det kan kun gå for langsom til på tirsdag!  Hvor vi jo skal MD skannes.

KH Malene

Ja det bliver så spændende at komme til scanning, jeg glæder mig også

Min jordmoder sagde også at alt lød fint, og så siger jeg til mig selv at maven ville vel ikke vokse hvis ikke der var liv. Så jeg prøver også at berolige mig selv.

Held og lykke med din scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.