hvad størrelse bleer bruger i efterhånden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2009

linemus

Vi har lige skiftet til Aldis de store 11-et eller andet kg. Pigerne vejer 10+ kg, og Signe har tit tisset igennem om natten. Hun er størst og det har været lidt svært at spænde bleen ordenligt på hende, så derfor skiftede vi str. Jeg var lidt skeptisk, om Nanna kunne passe dem, for hun er en spirrevip, men det går fint. De virker løse i kanten, men der har ingen uheld været, så det er fint. Lidt mærkedeligt at bleer, der går helt til 18 kg, kun kan bruges til de er 10-11 kg...

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Marco2

Vi bruger de grønne fra Aldi.... hedder de 7-18?? kan ikke huske, men pakken er grøn.

Ag

Anmeld

12. januar 2009

Loggidut

linemus skriver:

Vi har lige skiftet til Aldis de store 11-et eller andet kg. Pigerne vejer 10+ kg, og Signe har tit tisset igennem om natten. Hun er størst og det har været lidt svært at spænde bleen ordenligt på hende, så derfor skiftede vi str. Jeg var lidt skeptisk, om Nanna kunne passe dem, for hun er en spirrevip, men det går fint. De virker løse i kanten, men der har ingen uheld været, så det er fint. Lidt mærkedeligt at bleer, der går helt til 18 kg, kun kan bruges til de er 10-11 kg...

- Line

ja det er netop det jeg mener....underligt

Anmeld

12. januar 2009

Anja

Vi bruger stadig nr 4 til Elias. Vi varierer mellem Pampers, Libero og Huggies. Vi har en enkelt gang købt en nr 5, men de var alt for store rund om maven på ham, de der der lukker skulle lappe over hinanden for at bleen ikke sad løst. Han vejer 12 kg, men er meget slank ved maven/numsen (det må være efter faderen ).

Og ja, Esther bruger jo mikro bleer, da hun kun vejer præcis 6 kg

Anmeld

12. januar 2009

ka li ja

vi bruger str 5 fra pampers, og har gjort det meget længe.. tror de hedder 12-20kg eller noget... jeg aner ikke hvad str vi skal op i for pampers har ikke str 6 mener jeg ikke..... så må vi vel over til huggies eller noget. men tror snart vi skal skifte. så det med kg kan man da under ingen omstændigheder regne med. arthur vejer ca12 kg nu!

Anmeld

12. januar 2009

birgittemarie

I skal bare skifte til mine stofbleer hele banden, så slipper I for at købe nye hele tiden og for at de tisser og det, der er værre igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.