hvad størrelse bleer bruger i efterhånden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

Loggidut

Vi bruger stadig Aldi´s Vibelle (mener det er sådan den hedder)
og indtil i går brugte vi den der hedder 7-18 KG. Tif vejer jo kun omkring de 10 KG, så de burde jo passe perfekt.

men i den sidste tid har hun bare tisset igennem igen og igen, så igår rykkede jeg et nummer op i bleer...og nøj en befrielse, det blev pludselig meget nemmere at ligge den ble på!

hvad størrelse bruger i andre? bare lidt nysgerrig...dahm, jeg synes de unger bliver voldsom store nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

Siber

Vi har brugt libero nr. 5, men som du synes jeg også at der blev skidt igennem, og tisset igennem, så vi har skiftet til nr. 6 nu.
Men sidst Johanna belv vejet vejede hun 11 kg, og det er altså et stykke tid siden!
Men bleerne passer perfekt nu!

KNus Siber

Anmeld

11. januar 2009

Grynt

Hej, vi er også så småt gået over til str. 5. Freja vejer nok 14 kg og en str 4 er efterhånden svær at lukke om hendes tykke mave Syntes nr 5 sidder perfekt på hende. Vi har aldrig haft problemer med at det hele flyder ud af bleen (kun når der leveres en extra stor potion )

Knus T

Anmeld

11. januar 2009

Plysbjørnen

Vi var egentlig skiftet til Vibelle nr 5, men jeg kom til at købe forkert så lige pt bruger vi nr 4, som hun skulle kunne passe, men de sidder herrer stramt på hende...

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Vi bruger SPARs str. 4. De sidder faktisk ok, og vi oplever ikke uheld.
- Helle

Anmeld

11. januar 2009

Siber

Helle30 skriver:

Vi bruger SPARs str. 4. De sidder faktisk ok, og vi oplever ikke uheld.
- Helle

hey er det din smukke mave?

Lækkert profil billede

Knus Siber

Anmeld

11. januar 2009

Mary

Nu bruger jeg personligt ikke selv bleer(ref. overskrift ) Men Annika bruger Coop's 7-12 kg tror jeg de er. Og de sidder glimrende! Dem kan Juliane i øvrigt også passe, men hun skal helst have buksebleer (helst ingen ble hvis I spørger moderen!) Regner ikke med at gå op i størrelse lige foreløbig

Anmeld

11. januar 2009

BellaT

Libero nr. 5 bruger Phillip. Ikke mig altså.

Anmeld

11. januar 2009

bette

vi er også oppe i en 5ér

Anmeld

11. januar 2009

Helle30

Siber skriver:

hey er det din smukke mave?

Lækkert profil billede

Knus Siber

Jeps Siber, det er min mave. Billedet er taget i morges. Jeg tænkte, at hvis jeg skulle nå at smide et mavebillede inden fødselen, så skulle jeg nok se at komme i gang.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.