Dåbskage med Liliputiens Fe Liz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Kløver

wooooooow hvor er den bare mega flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

twinboys

Anasmor skriver:

Jamen er alene hjemme i aften.. kommer du ?

Hvorfor skulle jeg også til møde øv...

Anmeld

22. august 2011

twinboys

Anasmor skriver:

Du kan lige sms´e hvis du kommer forbi ... Prinsessen er nok puttet kl 20.00

Godt du sendte mig en sms...

Anmeld

22. august 2011

ønskebørn74

Anasmor skriver:

Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang

Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød 

Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ...

Kagen er med tobleronecreme og skovbærmousse mellem lyse bunde.

Først inspirationsbilledet, og så kagen ...

Hold nu op hvor er den bare flot!!!

Anmeld

23. august 2011

Anasmor

twinboys skriver:

Godt du sendte mig en sms...

Anmeld

23. august 2011

LotteGabriella

Anasmor skriver:

Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang

Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød 

Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ...

Kagen er med tobleronecreme og skovbærmousse mellem lyse bunde.

Først inspirationsbilledet, og så kagen ...

Den er bare super FANTASTISK  

Anmeld

23. august 2011

piadas

WAUW WAUW WAUW, hvor er den flot!!! Hold op, hvor er du dygtig - ned til mindste detalje.

Jeg bøjer mig i støvet!

Anmeld

23. august 2011

Malli

Hvor er den bare VILDT flot, du satme sej, og ligner en der ligger krop og sjæl i det! FLOT! 

Er håret lavet gennem en hvidløgspresser, eller hvordan, og hvad er det sat sammen med?

Anmeld

23. august 2011

Anne G

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... den er VIRKELIG VIRKELIG FLOT Det er jo helt vildt...

Anmeld

23. august 2011

Mumto3

Hold da op!!! Det ligner jo, at du 'bare' at har sat dukken oven på kagen, men det har du jo ikke. Du har selv lavet den!!! VILDT VILDT VILDT!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.