Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wooooooow hvor er den bare mega flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anasmor skriver: Jamen er alene hjemme i aften.. kommer du ?
Jamen er alene hjemme i aften.. kommer du ?
Hvorfor skulle jeg også til møde øv...
Anasmor skriver: Du kan lige sms´e hvis du kommer forbi ... Prinsessen er nok puttet kl 20.00
Du kan lige sms´e hvis du kommer forbi ... Prinsessen er nok puttet kl 20.00
Godt du sendte mig en sms...
Anasmor skriver: Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ... Kagen er med tobleronecreme og skovbærmousse mellem lyse bunde. Først inspirationsbilledet, og så kagen ...
Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang
Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød
Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ...
Kagen er med tobleronecreme og skovbærmousse mellem lyse bunde.
Først inspirationsbilledet, og så kagen ...
Hold nu op hvor er den bare flot!!!
twinboys skriver: Godt du sendte mig en sms...
Den er bare super FANTASTISK
WAUW WAUW WAUW, hvor er den flot!!! Hold op, hvor er du dygtig - ned til mindste detalje.
Jeg bøjer mig i støvet!
Hvor er den bare VILDT flot, du satme sej, og ligner en der ligger krop og sjæl i det! FLOT!
Er håret lavet gennem en hvidløgspresser, eller hvordan, og hvad er det sat sammen med?
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... den er VIRKELIG VIRKELIG FLOT Det er jo helt vildt...
Hold da op!!! Det ligner jo, at du 'bare' at har sat dukken oven på kagen, men det har du jo ikke. Du har selv lavet den!!! VILDT VILDT VILDT!!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128