Dåbskage med Liliputiens Fe Liz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.626 visninger
47 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Anasmor

Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang

Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød 

Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ...

Kagen er med tobleronecreme og skovbærmousse mellem lyse bunde.

Først inspirationsbilledet, og så kagen ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Carl-Emil's mor

Anasmor skriver:

Det her var en jeg-glæder-mig-rigtig-rigtig-meget-til-at-lave-kagen "kage"... havde tegnet den for længst, og ventede bare på at datoen kom så jeg kunne komme igang

Fik et inspirationsbillede af Maria, og så måtte jeg selv bestemme hvordan den skulle se ud, eneste krav var at den IKKE måtte være for pusse-nutte-lyserød 

Der ligger utallige timer i denne kage, men blev selv så glad for den, at Maria slet ikke behøvede at komme forbi og hente den ... er SIKKER på at min lille pige gerne ville have haft den med i legestuen her i morgen, det udtalte hun ihvertfald flere gange, så har lovet at lave en kage til hende som hun kan få med snarest ...

Hold nu op hvor er den altså bare flot... det er jo SÅ vildt...

Anmeld

21. august 2011

Tvillingemor80

Ja så det afgjort !! Jeg bliver nød til at få mig nogle flere børn så du kan lave en dåbskage til mig hehe

Anmeld

21. august 2011

TineA

Du er SÅ VILD!!! det er det flotteste stykke kage jeg NOGENSINDE har set!! Wow

Anmeld

21. august 2011

Lou87

Hvor ligner det bare rigtig godt  FLOT!

Anmeld

21. august 2011

MSM

WOOW!!!!

Anmeld

21. august 2011

Loa

Hvor er den bare FLOT

Anmeld

21. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW den er flot - det er rent kunststykke

Anmeld

21. august 2011

LISBETH:-)

For dælen Kristina det er jo helt vildt!!!!!!!!!!!! Fatter simpelthen ikke hvordan du kan blive ved med og overraske!

Anmeld

21. august 2011

twinboys

Anasmor skriver:

Waaaaaaaaaaaaaaaaauuuuw den er super flot... skal vi snart kage lege igen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.