Da vi havde besøg af fotografen (mange bileder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Uhhh snart håber jeg...jeg har en fredag fri om måneden så det ku jo blive i forbindelse med sådan en dag. Det finder jeg lige ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mullefisen2011

Hvor er det bare fantastiske billeder Dorthe..

Hun er bare en rigtig lækker charmetrold..

Anmeld

21. august 2011

LISBETH:-)

For dælen nogen gode og smukke billeder. Eslker dem alle Men med det motiv kan det jo så heller ikke blive dårligt!

Tænker rigtig meget på dig og Runa i den kommende uge!

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Hvor er det bare fantastiske billeder Dorthe..

Hun er bare en rigtig lækker charmetrold..

Tusind tak

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

For dælen nogen gode og smukke billeder. Eslker dem alle Men med det motiv kan det jo så heller ikke blive dårligt!

Tænker rigtig meget på dig og Runa i den kommende uge!

Tak Lisbeth! Jeg er også bare så lykkelig for dem  Hun var også helt i sit es, den lille linselus  Der er lidt flere på fb og så skal jeg have redigeret lidt flere..hun tog så mange

Ja puhaaa nu er der ku n to dage til..den dag skal bare overståes og så vil jeg ikke sætte mine ben på Riget mere..undtagen hvis Runa skal føde der engang

Anmeld

21. august 2011

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tak Lisbeth! Jeg er også bare så lykkelig for dem  Hun var også helt i sit es, den lille linselus  Der er lidt flere på fb og så skal jeg have redigeret lidt flere..hun tog så mange

Ja puhaaa nu er der ku n to dage til..den dag skal bare overståes og så vil jeg ikke sætte mine ben på Riget mere..undtagen hvis Runa skal føde der engang

ha ha ha

Kan godt forstå det bare skal overstås!!!!!! Håber så meget på et godt resultat - du må gerne lige sende en sms når det er overstået så jeg ved at i er ok!

Anmeld

21. august 2011

Chamomile

Skønne billeder, hvor er hun dog smuk <3

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha

Kan godt forstå det bare skal overstås!!!!!! Håber så meget på et godt resultat - du må gerne lige sende en sms når det er overstået så jeg ved at i er ok!

Det kan du tro  Vi skal til 13.15..midt i middagslur, men sådan er det jo altid.

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

Chamomile skriver:

Skønne billeder, hvor er hun dog smuk <3

Tusind tak

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Sikke nogle dejlige naturlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.