Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Uhhh snart håber jeg...jeg har en fredag fri om måneden så det ku jo blive i forbindelse med sådan en dag. Det finder jeg lige ud af
Uhhh snart håber jeg...jeg har en fredag fri om måneden så det ku jo blive i forbindelse med sådan en dag. Det finder jeg lige ud af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare fantastiske billeder Dorthe..
Hun er bare en rigtig lækker charmetrold..
For dælen nogen gode og smukke billeder. Eslker dem alle Men med det motiv kan det jo så heller ikke blive dårligt!
Tænker rigtig meget på dig og Runa i den kommende uge!
Mullepigen86 skriver: Hvor er det bare fantastiske billeder Dorthe.. Hun er bare en rigtig lækker charmetrold..
Tusind tak
lisbeth2910 skriver: For dælen nogen gode og smukke billeder. Eslker dem alle Men med det motiv kan det jo så heller ikke blive dårligt! Tænker rigtig meget på dig og Runa i den kommende uge!
Tak Lisbeth! Jeg er også bare så lykkelig for dem Hun var også helt i sit es, den lille linselus Der er lidt flere på fb og så skal jeg have redigeret lidt flere..hun tog så mange
Ja puhaaa nu er der ku n to dage til..den dag skal bare overståes og så vil jeg ikke sætte mine ben på Riget mere..undtagen hvis Runa skal føde der engang
dorthemus skriver: Tak Lisbeth! Jeg er også bare så lykkelig for dem Hun var også helt i sit es, den lille linselus Der er lidt flere på fb og så skal jeg have redigeret lidt flere..hun tog så mange Ja puhaaa nu er der ku n to dage til..den dag skal bare overståes og så vil jeg ikke sætte mine ben på Riget mere..undtagen hvis Runa skal føde der engang
ha ha ha
Kan godt forstå det bare skal overstås!!!!!! Håber så meget på et godt resultat - du må gerne lige sende en sms når det er overstået så jeg ved at i er ok!
Skønne billeder, hvor er hun dog smuk <3
lisbeth2910 skriver: ha ha ha Kan godt forstå det bare skal overstås!!!!!! Håber så meget på et godt resultat - du må gerne lige sende en sms når det er overstået så jeg ved at i er ok!
Det kan du tro Vi skal til 13.15..midt i middagslur, men sådan er det jo altid.
Chamomile skriver: Skønne billeder, hvor er hun dog smuk <3
Sikke nogle dejlige naturlige billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128