Da vi havde besøg af fotografen (mange bileder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

dorthemus

nqp skriver:

Virkelig skønne billeder
Må spørge til din datters meget søde ballonbukser - har du selv syet? Og må man spørge til mønsteret - er det købt? Crea måske...

Tusind tak Nej desværre er jeg slet ikke så kreativ med nål og tråd. Mette (profilnavn) har syet dem og sælger herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Becks

Hmm, jeg kan ærlig talt ikke huske om jeg har kommenteret på det her indlæg haha og gider ikke læse 12 sider tilbage SORRY hihi..

Men altså! Runa-musen og hendes mor er da lige liiiiiiidt for lækre på de billeder der  PAS PÅ HENDE om en 12-13 år - UHA

Anmeld

12. september 2011

dorthemus

Tutter skriver:

Hmm, jeg kan ærlig talt ikke huske om jeg har kommenteret på det her indlæg haha og gider ikke læse 12 sider tilbage SORRY hihi..

Men altså! Runa-musen og hendes mor er da lige liiiiiiidt for lækre på de billeder der  PAS PÅ HENDE om en 12-13 år - UHA

Det kan jeg heller ikke huske hahaha Tusind tak, ja jeg må vist sidde vagt ved hoveddøren Og tillykke selv med dit flotte vægttab...faneme godt gået

Anmeld

12. september 2011

Becks

Det kan jeg heller ikke huske hahaha Tusind tak, ja jeg må vist sidde vagt ved hoveddøren Og tillykke selv med dit flotte vægttab...faneme godt gået

Så lidt

Uha ja, det skal der nok blive brug for

1000 tak søde D

Anmeld

12. september 2011

Brams

dorthemus skriver:

God formiddag alle

Igår havde vi besøg af en dygtig fotograf in spe, Aniqa Schøn, som tog nogle fantastiske billeder af Runa

Jeg vil gerne dele nogle af dem med jer - hvis I vil se hvad Aniqa også kan lave så kan I hendes hjemmeside her http://aniqaschoen.dk/

Rigtig god søndag

Knus Dorthe

Hvor er de bare vildt gode, er særlig vild med de sort/hvide billeder

Anmeld

8. januar 2012

ønskebørn74

dorthemus skriver:

God formiddag alle

Igår havde vi besøg af en dygtig fotograf in spe, Aniqa Schøn, som tog nogle fantastiske billeder af Runa

Jeg vil gerne dele nogle af dem med jer - hvis I vil se hvad Aniqa også kan lave så kan I hendes hjemmeside her http://aniqaschoen.dk/

Rigtig god søndag

Knus Dorthe

Hvor er de bare fantastiske alle sammen!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.