Da vi havde besøg af fotografen (mange bileder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.743 visninger
115 svar
0 synes godt om
21. august 2011

dorthemus

God formiddag alle

Igår havde vi besøg af en dygtig fotograf in spe, Aniqa Schøn, som tog nogle fantastiske billeder af Runa

Jeg vil gerne dele nogle af dem med jer - hvis I vil se hvad Aniqa også kan lave så kan I hendes hjemmeside her http://aniqaschoen.dk/

Rigtig god søndag

Knus Dorthe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Chalala85

Wow nogen dejlige billeder. 2 lækre tøser Hun virker rigtig dygtig, Aniqa

Anmeld

21. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Tak for kigget! Hvor er det bare nogle super gode billeder - er specielt vild med det første  Det er bare ægte kærlighed!!

Kom hun hjem til jer og tog billeder? Hvis ja, blev de taget på den naturlige måde hvor hun bare observerede jer, og samtidig tog en masse billeder, eller hvordan?

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

Chalala85 skriver:

Wow nogen dejlige billeder. 2 lækre tøser Hun virker rigtig dygtig, Aniqa

Det er hun også! Og så er hun kun 18 år

Anmeld

21. august 2011

Chalala85

dorthemus skriver:

Det er hun også! Og så er hun kun 18 år

Ja læste det lidt på hendes side, det er vildt. Hun er ret dygtig, der er helt sikkert potitentiale.

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Tak for kigget! Hvor er det bare nogle super gode billeder - er specielt vild med det første  Det er bare ægte kærlighed!!

Kom hun hjem til jer og tog billeder? Hvis ja, blev de taget på den naturlige måde hvor hun bare observerede jer, og samtidig tog en masse billeder, eller hvordan?

Tak  Ja hun kom hjem og så tog hun bare billeder...det er ikke helt nemt at få en 1 årig til at stå og sidde stille  De bedste er de billeder hvor jeg pjattede med Runa og Aniqa udnyttede øjeblikkene. Hun søger læreplads så havde brug for øvelsen.

Anmeld

21. august 2011

JulieE

Eeeejjj Dorthe!!! Hvor er de bare vildt gode billeder!!! Så lækre... Både af dig og Runa-musen!!! 

Anmeld

21. august 2011

Camillee

Sikke nogle fantasiske billeder! 

Anmeld

21. august 2011

Zafir

Ååårrr hvor jeg savner jer!!!

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Eeeejjj Dorthe!!! Hvor er de bare vildt gode billeder!!! Så lækre... Både af dig og Runa-musen!!! 

Tak Julie  Jeg er også bare så glad for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.