Da vi havde besøg af fotografen (mange bileder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

dorthemus

twinboys skriver:

waaaauuuw nogle dejlige billeder og iiiihhh hun er altså for dejlig

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

dorthemus

morethanperfect skriver:

ORRr nogle fantastiske billeder !

Tusind tak!...det synes jeg også, hihi

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

Nessie skriver:

Rigtig gode billeder, og hvor er I skønne begge to

Mange tak

Anmeld

21. august 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Ja...hun er super hurtig kravlende, hahaha. Hun går ikke selv, kun med gåvognen eller hvis jeg holder hende i hånden...den dovenlars

haha...  men selvom hun kravler så er der jo fart på.. så skal du holde øje så bliver de frække når de kan slippe afsted med det..

det skal jeg også herhjemme. altså hølde øje..  Villads har kravlet i lidt over en uges tid nu og nu er han også begndt at rejse sig op og stå på benene når han har noget at støtte sig til.. og han er lige blevet 7 mdr!! jeg fatter ikke at det går så hurtigt... 

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

alberts mor<3 skriver:

hvor er i smukke(; og hvor er Runa dog blevet stor og fin, der er ike meget baby tilbage men en fin lille pige, hvor er hun yndig

Tusind tak skal du hav  Nej ingen baby mere er hun, men en stor pige på 15 måneder

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

wamse skriver:

Hvor er det bare super gode billeder, og hvor stråler kærligheden bare ud af billederne 

Tusind tak skal du have

Anmeld

21. august 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

haha...  men selvom hun kravler så er der jo fart på.. så skal du holde øje så bliver de frække når de kan slippe afsted med det..

det skal jeg også herhjemme. altså hølde øje..  Villads har kravlet i lidt over en uges tid nu og nu er han også begndt at rejse sig op og stå på benene når han har noget at støtte sig til.. og han er lige blevet 7 mdr!! jeg fatter ikke at det går så hurtigt... 

Nej han har altid haft fart på, din dreng

Anmeld

21. august 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Nej han har altid haft fart på, din dreng

ja for filan og lidt for meget for tiden syntes jeg... nu kan jeg rigtig mærke at jeg savner at putte... det gider han sgu ikke han vil hellere kravle rundt oven på os og rokke frem og tilbage.. ej han er bare en frækkert altså

Anmeld

21. august 2011

Zeus

Ej hvor er de bare gode.. Kan specielt godt lige nr 8 og nr 10  

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Ihh,nogle SKØNNE billeder!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.