Har lige brug for hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Mauser.

Babymor2010 skriver:

Det er bare møgubehageligt 

Jeg holdte heldigvis 4 ugers ferie inden min barsel begyndte... Til sidst måtte min kæreste hjælpe mig op fra sofa og seng, fordi jeg ikke selv kunne pga. smerter. Hverken læge eller jordemoder sagde noget til det, ikke andet end jeg skulle ud og gå langt - yeah right... 

De er skøre !!! aner ikke hvad jeg skal stille op, for kan ikke bruge mit trokanter bælte som ellers støtter min ryg pga hendes hoved jo ? :0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Clisolka

Mulleunge skriver:

De er skøre !!! aner ikke hvad jeg skal stille op, for kan ikke bruge mit trokanter bælte som ellers støtter min ryg pga hendes hoved jo ? :0

Der er vist ikke andet for end du skal slappe af. 

Jeg tænkte på om det evt. var en bækkenløsning der var på vej, men jeg kom aldrig videre med det, for lige pludselig gik tiden stærkt, og så blev jeg mor - og slap for smerterne igen 

Men der gik alligevel et stykke tid efter fødslen hvor jeg stadig kunne mærke det, men slet ikke i samme grad. 

Anmeld

21. august 2011

Mauser.

Babymor2010 skriver:

Der er vist ikke andet for end du skal slappe af. 

Jeg tænkte på om det evt. var en bækkenløsning der var på vej, men jeg kom aldrig videre med det, for lige pludselig gik tiden stærkt, og så blev jeg mor - og slap for smerterne igen 

Men der gik alligevel et stykke tid efter fødslen hvor jeg stadig kunne mærke det, men slet ikke i samme grad. 

Oh no jaa det kan da godt være ? aner det ikke, ikke særlig sjovt ihvertfald, bliver nød til a snakke med min jordemoder om det næste gang jeg skal derind.

Anmeld

21. august 2011

cash83

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide eller forhenværende gravide ..

Håber lige at i vil hjælpe mig lidt her, jeg er i uge 32 og jeg har endnu ikke mærket en eneste plukve? er det helt normalt eller hvad?
Kan jeg have dem uden at mærke dem? Har læst et sted at nogen kvinder ikke ligger mærke til at de har dem!

En anden tinge er, at jeg mærker min lille piges hoved mod min hofteskål og skamben ?? Er det normalt på nuværende tidspunkt?
Jeg ved at hun står med hovede ned af.

Håber i vil hjælpe Tak.

Jeg mærkede aldrig mine!

Liiige bortset fra den dag jeg fødte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.