Har lige brug for hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Mauser.

Hej alle gravide eller forhenværende gravide ..

Håber lige at i vil hjælpe mig lidt her, jeg er i uge 32 og jeg har endnu ikke mærket en eneste plukve? er det helt normalt eller hvad?
Kan jeg have dem uden at mærke dem? Har læst et sted at nogen kvinder ikke ligger mærke til at de har dem!

En anden tinge er, at jeg mærker min lille piges hoved mod min hofteskål og skamben ?? Er det normalt på nuværende tidspunkt?
Jeg ved at hun står med hovede ned af.

Håber i vil hjælpe Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Tvillingemor80

Jeg  mærkede aldrig plukveer.. Jeg mærkede heller ikke de første veer, selvom de kunne måle dem på skærmen..

Men senere mærkede jeg veer

Anmeld

20. august 2011

Mauser.

Tvillingemor90 skriver:

Jeg  mærkede aldrig plukveer.. Jeg mærkede heller ikke de første veer, selvom de kunne måle dem på skærmen..

Men senere mærkede jeg veer

Er det rigtigt ?? ej jamen det er da lidt underligt syntes jeg godt nok, bliver jo nervøs for at når jeg den da går i fødsel ikke mærker dem?! :/

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide eller forhenværende gravide ..

Håber lige at i vil hjælpe mig lidt her, jeg er i uge 32 og jeg har endnu ikke mærket en eneste plukve? er det helt normalt eller hvad?
Kan jeg have dem uden at mærke dem? Har læst et sted at nogen kvinder ikke ligger mærke til at de har dem!

En anden tinge er, at jeg mærker min lille piges hoved mod min hofteskål og skamben ?? Er det normalt på nuværende tidspunkt?
Jeg ved at hun står med hovede ned af.

Håber i vil hjælpe Tak.

Altså jeg kan heller ikke MÆRKE mine overhovedet. Tit opdager jeg bare tilfældigvis, at min mave er stenhård, og så er det en plukve. Men jeg kan ikke MÆRKE dem..

Anmeld

20. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Altså jeg kan heller ikke MÆRKE mine overhovedet. Tit opdager jeg bare tilfældigvis, at min mave er stenhård, og så er det en plukve. Men jeg kan ikke MÆRKE dem..

nå okay, min mave er også tit hård, men mærker dem ikke som sådan altså .. Mærker du din piges hoved i hofteskålen ??

Anmeld

20. august 2011

Tvillingemor80

Mulleunge skriver:

Er det rigtigt ?? ej jamen det er da lidt underligt syntes jeg godt nok, bliver jo nervøs for at når jeg den da går i fødsel ikke mærker dem?! :/

altså er ret sikker på du nok skal mærke dem når det gælder.. Mærkede ikke dem der kom de 2 første timer efter vandet var gået, men så kom der fut i dem .. tror ikke du skal bekymre dig, bare nyde du slipper for plukveer der genere

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

nå okay, min mave er også tit hård, men mærker dem ikke som sådan altså .. Mærker du din piges hoved i hofteskålen ??

Det er garanteret plukveer Det er jo heller ikke meningen, at de skal gøre ondt, så det er helt fint, at du ikke kan MÆRKE dem

Jeg aner ikke hvordan bettepigen ligger. Jeg er begyndt at få meget ondt i mit bækken, så jeg ved det ikke helt hvordan hun ligger lige nu Jeg kan mærke hendes krop, men hvad der er op og ned er jeg ikke helt med på

Anmeld

20. august 2011

Mauser.

Tvillingemor90 skriver:

altså er ret sikker på du nok skal mærke dem når det gælder.. Mærkede ikke dem der kom de 2 første timer efter vandet var gået, men så kom der fut i dem .. tror ikke du skal bekymre dig, bare nyde du slipper for plukveer der genere

Okay (: det vil jeg så gøre.

Anmeld

20. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Det er garanteret plukveer Det er jo heller ikke meningen, at de skal gøre ondt, så det er helt fint, at du ikke kan MÆRKE dem

Jeg aner ikke hvordan bettepigen ligger. Jeg er begyndt at få meget ondt i mit bækken, så jeg ved det ikke helt hvordan hun ligger lige nu Jeg kan mærke hendes krop, men hvad der er op og ned er jeg ikke helt med på

Hehe .. min pige ligger med hovedet ned af, det har hun gjort lææænge (:

Anmeld

20. august 2011

Caroline86

det er faktisk slet ikke meningen du skal kunne mærke plukkeveerne endnu Kun ved at maven bliver hård, men ikke med smerter el ubehag det kommer senere hæh....

Mht. din piges hoved så er det helt naturligt at du kan mærke hende når hun står på hovedet Hun øver sig i at finde vej, og det er jo en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.