Har lige brug for hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hehe .. min pige ligger med hovedet ned af, det har hun gjort lææænge (:

Hvordan ved du hun ikke har vendt sig igen? Jeg fik at vide til MD-scanning + scanning i uge 24 hun lå med hovedet nedad, og fik det også at vide til sidste JM besøg som dog er over en måned siden.. Men hun kan jo have vendt sig siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Hvordan ved du hun ikke har vendt sig igen? Jeg fik at vide til MD-scanning + scanning i uge 24 hun lå med hovedet nedad, og fik det også at vide til sidste JM besøg som dog er over en måned siden.. Men hun kan jo have vendt sig siden

Har næsten lige været ved lægen ikke mere end et par dage siden, og de sidste scanninger og jordemoder besøg for en måned siden gjorde hun det også .. Blev scannet for en uge siden og der lå hun også langt nede ned hovedet, kan mærker hendes ben og tæer lige under bryst benet (; hun har ikke vendt siden siden midt uge 20, fint nok at hun bliver der altså ..

Anmeld

20. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Har næsten lige været ved lægen ikke mere end et par dage siden, og de sidste scanninger og jordemoder besøg for en måned siden gjorde hun det også .. Blev scannet for en uge siden og der lå hun også langt nede ned hovedet, kan mærker hendes ben og tæer lige under bryst benet (; hun har ikke vendt siden siden midt uge 20, fint nok at hun bliver der altså ..

Det er også bedst De sidste par gange har jeg fået at vide, at selvom hun har vendt med hovedet nedad, har hun ikke presset det ned i mit bækken, det "svæver" sådan over. Kan mærke hende meget mellem hendes ribben, men tror nok det er hendes numse jeg mærker. Og så skifter hun mellem at vende ryggen over mod højre og venstre

Anmeld

20. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Det er også bedst De sidste par gange har jeg fået at vide, at selvom hun har vendt med hovedet nedad, har hun ikke presset det ned i mit bækken, det "svæver" sådan over. Kan mærke hende meget mellem hendes ribben, men tror nok det er hendes numse jeg mærker. Og så skifter hun mellem at vende ryggen over mod højre og venstre

hehe, jeg tror at min sidder fast med hovedet i min hofteskål .. Det virker sådan, det gør rimelig nas når hun rokker med hovedet så jeg kan mærke det i skambenet og hoften. :/

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Mulleunge skriver:

Hej alle gravide eller forhenværende gravide ..

Håber lige at i vil hjælpe mig lidt her, jeg er i uge 32 og jeg har endnu ikke mærket en eneste plukve? er det helt normalt eller hvad?
Kan jeg have dem uden at mærke dem? Har læst et sted at nogen kvinder ikke ligger mærke til at de har dem!

En anden tinge er, at jeg mærker min lille piges hoved mod min hofteskål og skamben ?? Er det normalt på nuværende tidspunkt?
Jeg ved at hun står med hovede ned af.

Håber i vil hjælpe Tak.

Jeg mærkede heller intet til plukveer i min graviditet - troede jeg  Selv da jeg var 37 uger henne og fik taget en CTG, så mærkede jeg intet, men jordemoderen fortalte at jeg havde masser af dem 

Under fødslen følte jeg det som om Isabella vendte sig indeni mig - nej, nej det er en plukve fortalte de. Så ergo: igennem hele min graviditet havde jeg troede hun vendte sig, men nix, det har været plukveer fra starten  Jeg følte mig ikke dum, nej 

Jeg mærkede også hendes hoved mod mit skamben = auuuv! 

Anmeld

21. august 2011

Mauser.

Babymor2010 skriver:

Jeg mærkede heller intet til plukveer i min graviditet - troede jeg  Selv da jeg var 37 uger henne og fik taget en CTG, så mærkede jeg intet, men jordemoderen fortalte at jeg havde masser af dem 

Under fødslen følte jeg det som om Isabella vendte sig indeni mig - nej, nej det er en plukve fortalte de. Så ergo: igennem hele min graviditet havde jeg troede hun vendte sig, men nix, det har været plukveer fra starten  Jeg følte mig ikke dum, nej 

Jeg mærkede også hendes hoved mod mit skamben = auuuv! 

hahaaaa jeg fatter det heller ikke, tit tror jeg bare at det er hendes ryg der er hård og vender ud mod mit maveskind men det kan evt være dén plukve der gør at maven bliver hård jo ..

- Jamen ingen andre jeg har snakket med oplevet dette, men mærker altså hendes hovede mod skambenet og min hofteskål konstant ??

Anmeld

21. august 2011

Mauser.

Caroline86 skriver:

det er faktisk slet ikke meningen du skal kunne mærke plukkeveerne endnu Kun ved at maven bliver hård, men ikke med smerter el ubehag det kommer senere hæh....

Mht. din piges hoved så er det helt naturligt at du kan mærke hende når hun står på hovedet Hun øver sig i at finde vej, og det er jo en god ting

Ja jeg tænker også at hun forsøger at lede efter en udgang hun vil sikkert gerne ud til sin mor .. hihi..
Okay super, for rigtig mange oplever dem bare sådan sidst i graviditeten men jeg intet

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Mulleunge skriver:

hahaaaa jeg fatter det heller ikke, tit tror jeg bare at det er hendes ryg der er hård og vender ud mod mit maveskind men det kan evt være dén plukve der gør at maven bliver hård jo ..

- Jamen ingen andre jeg har snakket med oplevet dette, men mærker altså hendes hovede mod skambenet og min hofteskål konstant ??

Det var faktisk ret tidligt jeg mærkede hendes hoved mod mit skamben, jeg tror jeg har været 26-27 uger henne, da det begyndte - og et par uger efter kunne jeg ikke gå 5 meter uden at holde pauser konstant pga. smerter.

Anmeld

21. august 2011

Mauser.

Babymor2010 skriver:

Det var faktisk ret tidligt jeg mærkede hendes hoved mod mit skamben, jeg tror jeg har været 26-27 uger henne, da det begyndte - og et par uger efter kunne jeg ikke gå 5 meter uden at holde pauser konstant pga. smerter.

Sådan har jeg det også jeg bærer nornalt trokanter bælte pga ryg sygdom, men det kan jeg SLET ikke nu pga de smerter !

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Mulleunge skriver:

Sådan har jeg det også jeg bærer nornalt trokanter bælte pga ryg sygdom, men det kan jeg SLET ikke nu pga de smerter !

Det er bare møgubehageligt 

Jeg holdte heldigvis 4 ugers ferie inden min barsel begyndte... Til sidst måtte min kæreste hjælpe mig op fra sofa og seng, fordi jeg ikke selv kunne pga. smerter. Hverken læge eller jordemoder sagde noget til det, ikke andet end jeg skulle ud og gå langt - yeah right... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.