Hvem skal med til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

baby-kom-nu

Anonym skriver:

Helt enig  Tror også det er der vi ender.

Tak for input

Det var så lidt

Håber I får en fantastisk dag!!  Og husk at nyd den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Tvillingemor80

DK skriver:

Vi inviterede venner og familie som vi havde været sammen med indenfor det seneste år fra den dag vi lavede invitationer. Vi blev nødt til at sætte linjen et sted, og det blev altså der. Det vidste sig at mange som vi havde skrevet ned, havde vi faktisk ikke været sammen med i et års tid. Vi endte på 70 gæster og det var rigtig fint

Vi blev enige om at både familie og venner nok ikke var så tætte med os igen, hvis det ikke var lykkedes os at ses det sidste år. Og med det kriterie blev alle dem vi kunne lide inviteret.

Muligvis er nogen blevet sure, men så har de ikke sagt det til mig i alt fald. Og så er jeg også ligeglad, for jeg ser dem jo ikke.

Det var sku smart, den skal jeg huske næste gang vi holder noget

Anmeld

25. august 2011

Ansemusen

Dem man har lyst til at have med

Anmeld

17. september 2012

jekken

Det er en rigtig svær problemstilling, du er i. Vi har netop holdt bryllup for to uger siden, og jeg sidder nu med konsekvenserne af vores valg. Jeg ved ikke hvad jeg vil råde dig til, men jeg kan fortælle om vores erfaring. Vi ønskede ligesom dig en rigtig god fest, hvor alle, der var med, var tætte på os. Det var rigtig svært at vælge gæster fra, men da vi begge har tre familier hver (mor, far og pap), valgte min kæreste at undlade at invitere papfamilien, og jeg inviterede kun den ene paptante og ikke min paponkel med familie. Til gengæld ville vi have alle vores venner med, og det blev da også den mest fantastiske fest med masser af dans, sjove indslag og virkelig god stemning. Jeg tror slet ikke vi kunne have haft den gode stemning, hvis der var en masse gæster med, bare fordi 'sådan gør man'. Problemet er, at det er faldet min papbedstemor meget hårdt for brystet, at jeg har 'splittet familien op'. Hun forstår ikke hvordan jeg kunne gøre det, at de har da altid taget mig ind som en del af familien, og hvordan kan jeg så finde på at invitere en søskende og ikke den anden. Det skal lige siges at jeg har gjort præcis det samme i min mors og fars familie, så jeg har ikke gjort forskel. Hun har lavet drama i familien over det i 4 måneder nu, og det er faktisk rigtig hårdt at det skal overskygge vores eventyrbryllup. Vi fik lige præcis den dag vi ønskede os, men den havde en høj pris! Jeg synes ikke man skal lade sig presse af andres mening, men min dyrtkøbte erfaring er at man nok skal passe på med at plukke nogen ud i en gruppe. Jeg håber I får en fantastisk dag!

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

jekken skriver:

Det er en rigtig svær problemstilling, du er i. Vi har netop holdt bryllup for to uger siden, og jeg sidder nu med konsekvenserne af vores valg. Jeg ved ikke hvad jeg vil råde dig til, men jeg kan fortælle om vores erfaring. Vi ønskede ligesom dig en rigtig god fest, hvor alle, der var med, var tætte på os. Det var rigtig svært at vælge gæster fra, men da vi begge har tre familier hver (mor, far og pap), valgte min kæreste at undlade at invitere papfamilien, og jeg inviterede kun den ene paptante og ikke min paponkel med familie. Til gengæld ville vi have alle vores venner med, og det blev da også den mest fantastiske fest med masser af dans, sjove indslag og virkelig god stemning. Jeg tror slet ikke vi kunne have haft den gode stemning, hvis der var en masse gæster med, bare fordi 'sådan gør man'. Problemet er, at det er faldet min papbedstemor meget hårdt for brystet, at jeg har 'splittet familien op'. Hun forstår ikke hvordan jeg kunne gøre det, at de har da altid taget mig ind som en del af familien, og hvordan kan jeg så finde på at invitere en søskende og ikke den anden. Det skal lige siges at jeg har gjort præcis det samme i min mors og fars familie, så jeg har ikke gjort forskel. Hun har lavet drama i familien over det i 4 måneder nu, og det er faktisk rigtig hårdt at det skal overskygge vores eventyrbryllup. Vi fik lige præcis den dag vi ønskede os, men den havde en høj pris! Jeg synes ikke man skal lade sig presse af andres mening, men min dyrtkøbte erfaring er at man nok skal passe på med at plukke nogen ud i en gruppe. Jeg håber I får en fantastisk dag!

Det er også lidt sådan noget jeg er bange for at der kunne ske og det er bare så opslidende... Håber at situationen vender for jer igen og godt at I HAVDE et godt bryllup trods alt. Tillykke herfra!

Anmeld

17. september 2012

Kay

dem i gidder se og i føler i gerne vil havde med sådan plejer vi... vi invitere ik en fætter af pligt fordi en anden fætter bliver inviteret... vi invitere dem vi føler vi har noget med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.