Hvem skal med til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal inviteres til bryllup?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.442 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. august 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg vil gerne giftes, men vi er i et stort dilemma om hvem vi skal invitere.

Vi har begge store familier og mange venner og hvis alle skal med ender vi på omkring 150 gæster og det virker lidt overvældende på mig, kan jeg mærke. Nærmeste familie er 40 mennesker og hele familien er 90.

Vi har snakket om forskellige muligheder og jeg tror selv vi mest hælder til mulighed nr. 5, som er godt 80 gæster.

Da vores søn blev døbt, var kun nærmeste familie inviteret, men vi vil gerne have en lidt større fest nu.

Problemet er bare at jeg ved, at der især i min familie vil være nogen der vil tage det meget ilde op ikke at blive inviteret. Min ene moster har jeg fx meget med at gøre, hvor jeg ser den anden til familiefester og that's it. Jeg ved dog at hun vil blive stiktosset over ikke at komme med og er ikke sikker på om jeg  orker at høre på det i længden. Men der er dog vores fest!

Hvad ville I gøre? (alle mine svarmuligheder kom af en eller anden grund ikke med - find selv på flere )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Dot D

Jeg har stemt blankt, for mit bud er der ikke

Invitér dem I har lyst til skal med.......

Anmeld

20. august 2011

DK

Vi inviterede venner og familie som vi havde været sammen med indenfor det seneste år fra den dag vi lavede invitationer. Vi blev nødt til at sætte linjen et sted, og det blev altså der. Det vidste sig at mange som vi havde skrevet ned, havde vi faktisk ikke været sammen med i et års tid. Vi endte på 70 gæster og det var rigtig fint

Vi blev enige om at både familie og venner nok ikke var så tætte med os igen, hvis det ikke var lykkedes os at ses det sidste år. Og med det kriterie blev alle dem vi kunne lide inviteret.

Muligvis er nogen blevet sure, men så har de ikke sagt det til mig i alt fald. Og så er jeg også ligeglad, for jeg ser dem jo ikke.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Vi inviterede venner og familie som vi havde været sammen med indenfor det seneste år fra den dag vi lavede invitationer. Vi blev nødt til at sætte linjen et sted, og det blev altså der. Det vidste sig at mange som vi havde skrevet ned, havde vi faktisk ikke været sammen med i et års tid. Vi endte på 70 gæster og det var rigtig fint

Vi blev enige om at både familie og venner nok ikke var så tætte med os igen, hvis det ikke var lykkedes os at ses det sidste år. Og med det kriterie blev alle dem vi kunne lide inviteret.

Muligvis er nogen blevet sure, men så har de ikke sagt det til mig i alt fald. Og så er jeg også ligeglad, for jeg ser dem jo ikke.

Det var en god ide. Tak for den

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg har stemt blankt, for mit bud er der ikke

Invitér dem I har lyst til skal med.......

God ide  Det er nok også mulighed nr. 5...

Anmeld

20. august 2011

Polkaprik

DK skriver:

Anmeld

20. august 2011

piap

vi skal giftes næste år til maj og stod i sammen problem som jer men vi har valgt at gøre det lige som DK. også må vi se hvormange vi har noget med at gøre det næste år...

Anmeld

20. august 2011

Georgia

piap skriver:

vi skal giftes næste år til maj og stod i sammen problem som jer men vi har valgt at gøre det lige som DK. også må vi se hvormange vi har noget med at gøre det næste år...

Dermed kan man så sige, dem man derfter ikke snakker med, er nu nok ikke det vær

Anmeld

20. august 2011

FrkT

Har stemt hele familien og udvalgte venner.

Personligt synes jeg IKKE det er okay at invitere én moster og så ikke invitere en anden moster, det synes jeg bare ikke "man" GØR. Sådan etikette-mæssigt synes jeg bare det er forkert. Og hvis det er sådan nogle få enkelte tilfælde som det, som I er i tvivl, så synes jeg bare I skal invitere dem med I er i tvivl omkring, hvis de andre er nogle der betyder meget for jer at have med. Kunne se det ville betyde noget hvis man havde 30 mostre, hvoraf man var i tvivl om halvdelen, så er 15 ekstra til og fra selvfølgelig noget, men ellers synes jeg bestemt ikke det er "problemet" værd.

Men gør hvad I synes.... nu fik du i hvert fald min mening 

Anmeld

20. august 2011

rk_07

Jeg ville sige Nærmeste familie og udvalgte venner.

Og hvis I gerne vil have muligheden for at alle lige kan komme og sige hej til jer på jeres store dag så evt. en reception før festen så får alle lov til at komme "med"... 150 mennesker til middag det er rigtigt mange og det vil folk også godt kunne forstå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.