Må jeres børn få popcorn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

Mette+Mathias

Ja, mine børn på 4 og 13 får popcorn, nødder og gulerødder osv., men de er jo også store!

Da den ældste var lille holdt vi hende fra nødder (vidste ikke noget om popcorn og gulerødder dengang), og Mathias holdt vi selvf. fra ovennævnte ting, indtil han var ca. 3, - turde da ikke løbe risikoen, når nu jeg kendte til den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

LotteN

jeg har slet ikke tænkt så langt... Lærke fik risalamande til jul, hvor hun var 6 mdr.!!
men vi er nu ikke lige nået til poocorn endnu, hun er jo kun 7 mdr

Anmeld

10. januar 2009

Sara.

Tak for alle jeres svar Det er rart lige at se hvad I andre tænker omkring det.. Knus fra Sara

Anmeld

13. januar 2009

Helle30

Jeg kan overhovedet ikke huske, hvornår vi overhovedet har ejet - eller været i rækkevidde af - popcorn. Jeg har ikke tænkt over, at popcorn skulle udgøre større kvælningsfare end rugbrødshapsere eller andet, og jeg ville ikke betænke mig ved at lade Sofie smage. Hun spiser i forvejen de dér pruttelugtende riskiks med velbehag, og konsistensen på popcorn er ikke meget anderledes. Der er bare meget salt på dem, man køber. Det skulle så lige være minusset.

- Helle

Anmeld

13. januar 2009

fam.4xc

Helle30 skriver:

Jeg kan overhovedet ikke huske, hvornår vi overhovedet har ejet - eller været i rækkevidde af - popcorn. Jeg har ikke tænkt over, at popcorn skulle udgøre større kvælningsfare end rugbrødshapsere eller andet, og jeg ville ikke betænke mig ved at lade Sofie smage. Hun spiser i forvejen de dér pruttelugtende riskiks med velbehag, og konsistensen på popcorn er ikke meget anderledes. Der er bare meget salt på dem, man køber. Det skulle så lige være minusset.

- Helle

det er heller ik så meget selve popcornet når det er færdig poppet, men hvis der sku være en upoppet imellem der røg i den gale hals og i væreste fald endte i lungen...

Anmeld

13. januar 2009

Muffinmus

NOPE..
Han får IKKE popcorn...hvorfor skulle han det??????
Til gengæld er han vild med min hjemmebagte kage (og masser af frugt), så det får han evt i stedet for. Men det er dælme sjældent han får sådan noget. snask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.