Vask af nyt BabyTøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

132319

Ja, hver gang.

Det gælder tøj til os alle herhjemme og så bliver det kun vasket i neutral

Mht. om det ser brugt ud, så nej da
Ville du smide det ud efter en gangs brug fordi det ikke må se brugt ud?
Jeg vasker altid på vrangen, så holder farverne længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

lilledittemor

Frøken J. skriver:

har du ikke noget familie eller venner du kan vaske hos? Eller et vaskeri? Der ligger vaskerier i stort set alle byer  

Jo, hvis man virkelig ville det - så kunne man selvfølgelig.

Men jeg må ærligt indrømme, at selvom jeg vil min baby det bedste, så vil jeg ikke betale ekstra eller ulejlige familie med mit vasketøj flere gange om ugen Også bare i forhold til hvor meget tid det tager og hvor besværligt det er.

Anmeld

21. august 2011

Frøken J.

Ditte_Marie skriver:

Jo, hvis man virkelig ville det - så kunne man selvfølgelig.

Men jeg må ærligt indrømme, at selvom jeg vil min baby det bedste, så vil jeg ikke betale ekstra eller ulejlige familie med mit vasketøj flere gange om ugen Også bare i forhold til hvor meget tid det tager og hvor besværligt det er.

Det må du jo så selv om Jeg er bare af en anden holdning. Jeg synes, at mange ting kan diskuteres, hvad angår påvirkninger, men lige når vi snakker om kemikalier og farvestoffer, så kan jeg ikke sætte mig ind i, at man ikke vil betale lidt eller gøre arbejdet, hvis det bare kan mindske de ting lidt. Men fair nok, du har det på en andne måde..  

Anmeld

21. august 2011

lilledittemor

Frøken J. skriver:

Det må du jo så selv om Jeg er bare af en anden holdning. Jeg synes, at mange ting kan diskuteres, hvad angår påvirkninger, men lige når vi snakker om kemikalier og farvestoffer, så kan jeg ikke sætte mig ind i, at man ikke vil betale lidt eller gøre arbejdet, hvis det bare kan mindske de ting lidt. Men fair nok, du har det på en andne måde..  

Helt i orden.

Men min opfattelse er også at det er de færreste børn som får gener af det. Har i hvert fald kun set én med udslæt i mine tre år i institution
Og dét var et slemt forbrug af skyllemiddel.

Men viser min datter tegn på skade fra det, så gør vi det selvfølgelig anderledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.