Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Jeg har lige et spørgsmål vedr. vask af nyt Babytøj.
Er der nogen der vaske deres nyt babytøj ? Og hvorfor vaske i det når det er helt nyt??
Håber ikke det lyder dumt, menjeg ved ikke om jeg skal vaske det eller ej !!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg vasker alt inden det kommer i brug.. vil gerne vide at jeg har gjort mit til og minimere dvs snask baby og mine børn kommer i nærheden af.. jeg er sikker på der må være nogle usunde rester fra produktione og nogle kemikalier så tøjet ikke bliver krøllet at se på når det ligger i butikkerne.. også hader jeg bare tanken om at 1000 vis af andre folk fingre har gramset på tøjet..
raca skriver: jeg vasker alt inden det kommer i brug.. vil gerne vide at jeg har gjort mit til og minimere dvs snask baby og mine børn kommer i nærheden af.. jeg er sikker på der må være nogle usunde rester fra produktione og nogle kemikalier så tøjet ikke bliver krøllet at se på når det ligger i butikkerne.. også hader jeg bare tanken om at 1000 vis af andre folk fingre har gramset på tøjet..
Okay det er sku også rigtig har slet ikke tænkt så langt hihi..
Men vasker du det så i Neutral vaskepulver + Skyllemiddel?
Krøller tøjet ikke efter du har vaskede det?
Tullen85 skriver: Jeg har engang glemt at vaske en ny body og så fik elias eksem over hele overkroppen... :-( Der sidder jo en masse kemikalie rester i stoffet, så det skal altid vaskes inden, også inden vi voksne bruger det...
Jeg har engang glemt at vaske en ny body og så fik elias eksem over hele overkroppen... :-( Der sidder jo en masse kemikalie rester i stoffet, så det skal altid vaskes inden, også inden vi voksne bruger det...
Hmm Det lyder ikke så godt at din søn har fået eksem håber ikke det er så slemt..
Men ser det så ikke brugt ud når man har vaskede tøjet?
Nu har jeg ikke selv børn..Men vasker altid nyt tøj inden jeg går med det.1. Fordi nyt tøj altid har en speciel lugt2. Jeg vil gerne være sikker på at det tøj jeg har på er 100% rent
Hanunii skriver: Hej piger.. Jeg har lige et spørgsmål vedr. vask af nyt Babytøj. Er der nogen der vaske deres nyt babytøj ? Og hvorfor vaske i det når det er helt nyt?? Håber ikke det lyder dumt, menjeg ved ikke om jeg skal vaske det eller ej !!!!
jeg vasker det i neutral vaskepulver uden parfume og farve inden jeg tager det i brug, for at vaske overskydene farve og kemikalier ud.
Tak for svaret piger..
Jamen så må jeg igang med at vaske lille prinsesses tøj..
Hej Hanan
Jeg vaskede også babytøjet inden brug for at komme af med diverse kemikalier i tøjet. Jeg bruger altid Neutral vaskepulver til vores tøj.
A&F skriver: Hej Hanan Jeg vaskede også babytøjet inden brug for at komme af med diverse kemikalier i tøjet. Jeg bruger altid Neutral vaskepulver til vores tøj.
Hej Fadua
Ramadan karem !!
Okay Jamen så må jeg også gøre det..
Men bliver tøjet ikke krøllede? Ser det ikke brugt ud efter man har vaskede det?
Håber du har det godt og din guldklump også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128