Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Muffinmus

jeg gik til graviditets gymnastik hvor jeg fik nogle øvelser der hjalp lidt i ny og næ...nogle dage kunne jeg ikke bukke mig frem og tage en kop på bordet mens jeg andre dage kunne gå ret godt...men jeg gik på arbjde hver dag alligevel, men holdt bare lige et par ekstra pauser hvir jeg lavede mine øvelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Kløver

Jeg ville prøve om jeg kunne klare det, men kan man ikke, er der jo ik noget at gøre ved det.

Har du prøvet kiropraktor eller massør, måske det kan hjælpe til at holde lige den sidste tid, til du er færdig

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville prøve om jeg kunne klare det, men kan man ikke, er der jo ik noget at gøre ved det.

Har du prøvet kiropraktor eller massør, måske det kan hjælpe til at holde lige den sidste tid, til du er færdig

Har været ved min fysioterapeut rigtig mange gange uden held Men jeg skal til akupunktur på mandag og så de næste 2 mandager, så håber at det kommer til at hjælpe bare lidt  

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det er jo sådan set kun dig selv der kan svare på det i sidste ende, da folk er så forskellige og med forskellige smertetærskler.

Jeg har haft præcis samme smerter fra omkring uge 6 og har dem stadig (er 22+5) men har arbejdet igennem uden sygemeldinger. Jeg har et job hvor jeg har mulighed for både at sidde stille og bevæge mig og undgå tunge løft, så jeg har bare bidt smerterne i mig - jeg ville jo alligevel have ondt herhjemme også og har bestemt ikke tænkt mig at ligge på en sofa i over 30 uger (i tilfælde af at det ikke går over)

Jeg synes du skal mærke efter om du mener du kan holde til det - det er kun dig der kan føle hvor slemme smerterne er på din krop.

Tilføjelse: Jeg tror ikke det er sundt at forholde sig helt i ro med mindre ens læge siger andet; jeg arbejder og går stadig i motionscenter - hvis jeg ikke holder mig igang bliver det værre - det kan jeg mærke efter bare én hel dag på sofaen.

Har det også på samme måde med bare at blive hjemme og lave ingenting, tror jeg får pip af det

Og det sundeste er at holde sig igang, det siges også at det giver en lettere fødsel

Anmeld

20. august 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Har det også på samme måde med bare at blive hjemme og lave ingenting, tror jeg får pip af det

Og det sundeste er at holde sig igang, det siges også at det giver en lettere fødsel

Snak evt. med din læge om at få nogle lænde-øvelser du kan lave - eller måske at blive henvist til en fysioterapeut der kan vise dig hvad du kan gøre for at lette det lidt. Hvis du evt. er medlem af et fitnesscenter kan de sikkert også hjælpe dig

Jeg fik nogle lænde/ryg-øvelser der var rigtig gode og jeg er sikker på at de hjælper - jeg har stadig ondt, men det er ikke blevet værre i løbet af de sidste 17 uger

Anmeld

20. august 2011

norenberg

skulle lige til at foreslå akkupunktur, men kan se du allerede skal afsted....jeg har prøvet det samme og det var så slemt at jeg ikke selv kunne gå fra bilen og ind til akkupunktøren...blev løftet efter 4 behandlinger på knap 2 uger kunne jeg næsten slå vejrmøller der fra så håber virkelig det har samme godt effekt på dig...det ville jo være surt at ikke få uddannelsen i hus inden bebsen kommer når du er så tæt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.