Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anonym trådstarter

Hej i skønne Q-vinder

Hvad ville i gøre hvis i var gravid og kun havde 3 måneder tilbage i jeres graviditet, men var begyndt at have problemer med iskiasnerven og har daglige smerter, men i er igang med en uddannelse hvor i kun har 10 uger tilbage i praktik og derefter 2 eksamer og så er uddannelsen færdig..

Ville i lade jer sygemelde og så tage uddannelsen færdig efter barsel eller ville i bide smerten i jer og gennemføre den nu?

Håber i kan forstå mit pladder

Kærlig hisen den fortvivlede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

TWT

Anonym skriver:

Hej i skønne Q-vinder

Hvad ville i gøre hvis i var gravid og kun havde 3 måneder tilbage i jeres graviditet, men var begyndt at have problemer med iskiasnerven og har daglige smerter, men i er igang med en uddannelse hvor i kun har 10 uger tilbage i praktik og derefter 2 eksamer og så er uddannelsen færdig..

Ville i lade jer sygemelde og så tage uddannelsen færdig efter barsel eller ville i bide smerten i jer og gennemføre den nu?

Synes det kommer lidt an på hvad man laver? 

F.eks så er jeg ved at læse til social og sundhedshjælper, hvilket er ret hårdt i praksis. 

Så hvis jeg stod i din situation, ville jeg blive sygemeldt, og starte op igen efter barsel. 

Men hvis jeg nu skulle sidde på et kontor, eller i skolen, så tror jeg at jeg havde bidt smerten i mig, og fortsat. 

Håber du gør det der er det rette for dig 

Anmeld

19. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej i skønne Q-vinder

Jeg tror jeg ville sygemelde mig og tage udd færdig efter barsel.
Belastningen af din krop bliver ikke mindre, så meget er sikkert.

Hvad du nu ikke været gravid, så ville jeg have sendt dig ud at ride, som en kur mod den klemte iskiasnerve, men det er nok ikke nogen god ide

Men du kan også svømme og især gå til afspænding og i varmtvandsbassin.
Det vigtigste er massage og en fysioterapeut, som kan give dig nogle øvelser.
God bedring

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. august 2011

Bshizzle

SussieThyssen skriver:

Hvad du nu ikke været gravid, så ville jeg have sendt dig ud at ride, som en kur mod den klemte iskiasnerve, men det er nok ikke nogen god ide

God bedring

Kærligst
Sussie

Meget enig her

Hvis det var mig, så havde jeg sygmeldt mig og taget udd færdig efter barsel
Du skal så vidt muligt undgå belastning i en graviditet.. så hvordan kan du så tvivl..

Jeg går selv her hjemme ( og gjort snart 3 år.. suk ) med kroniske smerter i hovede / nakke / ryggen.. og mine smerter er værre under min graviditet eftersom jeg inden smertestillende tager..
Så det med at bide smerter i sig kender jeg alt for godt til..

Men Ja.. du kan komme i behandling som Sussie skriver så pænt

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

Synes det kommer lidt an på hvad man laver? 

F.eks så er jeg ved at læse til social og sundhedshjælper, hvilket er ret hårdt i praksis. 

Så hvis jeg stod i din situation, ville jeg blive sygemeldt, og starte op igen efter barsel. 

Men hvis jeg nu skulle sidde på et kontor, eller i skolen, så tror jeg at jeg havde bidt smerten i mig, og fortsat. 

Håber du gør det der er det rette for dig 

Jeg er igang med social- og sundhedsassistenten

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

God bedring

Kærligst
Sussie

Du siger en masse fornuftige ting og du har nok ret

Sagen er bare den at jeg er 20 år, og jeg lovede min mor og kæreste at jeg ville gøre min uddannelse færdig lige meget hvad da jeg blev gravid.. Føler bare jeg kommer til at skuffe dem helt vild, og de muligvis vil blive en smule sur på mig

Anmeld

19. august 2011

TWT

Anonym skriver:

Du siger en masse fornuftige ting og du har nok ret

Sagen er bare den at jeg er 20 år, og jeg lovede min mor og kæreste at jeg ville gøre min uddannelse færdig lige meget hvad da jeg blev gravid.. Føler bare jeg kommer til at skuffe dem helt vild, og de muligvis vil blive en smule sur på mig

Synes ikke du skal tænke så meget over hvad din kæreste og mor mener, og hvad du har lovet dem. 

De kan ikke mærke dine smerter, det kan kun du! Jeg tror de havde sygemeldt sig, hvis det var dem der havde smerterne. 

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

Hej i skønne Q-vinder

Hei .. jeg døjet selv med den iskasnerve i ballen og ned i det ene ben - jeg tog smerten i mig og forsat til jeg fødte 33+3 .. (fødte ikke for tidligt pga af det! )

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Hei .. jeg døjet selv med den iskasnerve i ballen og ned i det ene ben - jeg tog smerten i mig og forsat til jeg fødte 33+3 .. (fødte ikke for tidligt pga af det! )

Gjorde du noget så det gjorde mindre ondt i den??

Må jeg spørge hvordan det kan være at du fødte for tidligt ?

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Gjorde du noget så det gjorde mindre ondt i den??

Må jeg spørge hvordan det kan være at du fødte for tidligt ?

Ja, jeg fik noget massage - hvor har du ondt henne ? ..sygehuset forklaring var at jeg havde jo døjet med blærebetændelse og havde derfor mange hvid legmer, og det var grunden til jeg fødte for tidligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.