Hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Ja, jeg fik noget massage - hvor har du ondt henne ? ..sygehuset forklaring var at jeg havde jo døjet med blærebetændelse og havde derfor mange hvid legmer, og det var grunden til jeg fødte for tidligt..

Det går oppe fra min lænd i venstre side og ned i balle og lår  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Det går oppe fra min lænd i venstre side og ned i balle og lår  

nemlig sådan var det lige præcis os her !!

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

nemlig sådan var det lige præcis os her !!

Og det gør bare ondt! synes bare at det vil være mega træls at have en uddannelse hængene over hovedet, når det kun drejer sig om 13 uger

Hvad arbejde du med, da du var gravid og havde det sådan ?

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Og det gør bare ondt! synes bare at det vil være mega træls at have en uddannelse hængene over hovedet, når det kun drejer sig om 13 uger

Hvad arbejde du med, da du var gravid og havde det sådan ?

min udd som kontorassisten -

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

min udd som kontorassisten -

Nåede du at blive færdig med den ?

Anmeld

19. august 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Nåede du at blive færdig med den ?

neej har 1½år enendu

Anmeld

19. august 2011

tweety2060

det er et svært spørgsmål og afhænger nok af smertetærskel mm. Men jeg ville nok sygemelde mig trods den 'korte tid'. Du skal jo passe på dig selv og baby. Og jo mindre stress og smerter jo bedre overskue til det der kommer. Når først baby er der kan du ikke 'bare hvile dig' der skal du jo være på på en anden måde. Uddannelsen er der jo stadig efter endt barsel, så det skal du nok nå. Pøj pøj med beslutningen.

Anmeld

19. august 2011

stine_olesen

man kan altså få behandling for det. E er selv halvvejs og har haft problemer i den ene side, min kiopraktor satte en nål i og har ikke mærket noget siden skønt , nu er den anden begyndt at drille så skal lige have bestilt tid igen

mvh stine

Anmeld

19. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du siger en masse fornuftige ting og du har nok ret

Sagen er bare den at jeg er 20 år, og jeg lovede min mor og kæreste at jeg ville gøre min uddannelse færdig lige meget hvad da jeg blev gravid.. Føler bare jeg kommer til at skuffe dem helt vild, og de muligvis vil blive en smule sur på mig

Man kan jo love så meget, men fysisk helbred kan man nu engang ikke gardere sig hverken for eller imod.
Og så kan de jo blive så sure som de vil.

Anmeld

19. august 2011

Wimmie

Det er jo sådan set kun dig selv der kan svare på det i sidste ende, da folk er så forskellige og med forskellige smertetærskler.

Jeg har haft præcis samme smerter fra omkring uge 6 og har dem stadig (er 22+5) men har arbejdet igennem uden sygemeldinger. Jeg har et job hvor jeg har mulighed for både at sidde stille og bevæge mig og undgå tunge løft, så jeg har bare bidt smerterne i mig - jeg ville jo alligevel have ondt herhjemme også og har bestemt ikke tænkt mig at ligge på en sofa i over 30 uger (i tilfælde af at det ikke går over)

Jeg synes du skal mærke efter om du mener du kan holde til det - det er kun dig der kan føle hvor slemme smerterne er på din krop.

Tilføjelse: Jeg tror ikke det er sundt at forholde sig helt i ro med mindre ens læge siger andet; jeg arbejder og går stadig i motionscenter - hvis jeg ikke holder mig igang bliver det værre - det kan jeg mærke efter bare én hel dag på sofaen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.