"Det er ikke sikkert du går til termin"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

maryjane

Maja84 skriver:

Jeg håber da du når indenfor normalen, men er jo heldigvis kun en uge til, hvis du er 36+0 

Mange tak, ja der er kun en uge til det er rart nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Jibbe

Min jordemoder sagde til mig at nu aftaler vi en tid men jeg er sikker på vi ses før! Jeg havde en tid 3 dage før termin. Mit vand gik 4 dage før - altså dagen før vores aftale. Jeg fødte så først 2 1/2 dag efter vandafgang :-) men hun fik ret!

Anmeld

19. august 2011

maryjane

MIWULA skriver:

Min dreng satte sig også fast meget tidligt tror det var 2 måneder før eller noget og jeg fik også afvide jeg nok ikk gik over tid men endte desværre med at blive sat igang i uge 42+0 og fødte så dagen efter på trods af jeg også fik afvide mange gange at hans hoved stod meget dybt nede.

Men håber da ikk du skal opleve det samme.

Okay.

Jeg tror bare at jeg regner med at baby vil ud når baby vil ud, og så kan de jordmødre gætte og skønne alt det de vil. Heh.

Men man må nu sige at man nemt kan lade sig forvirre (jeg kan i hvert fald) som førstegangs

Anmeld

19. august 2011

Jibbe

Men han satte sig først fast den dag han kom ud. Men hun siger vel ikke noget hvis hun ikke kan fornemme at der er noget i gang ;-)

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Jibbe skriver:

Min jordemoder sagde til mig at nu aftaler vi en tid men jeg er sikker på vi ses før! Jeg havde en tid 3 dage før termin. Mit vand gik 4 dage før - altså dagen før vores aftale. Jeg fødte så først 2 1/2 dag efter vandafgang :-) men hun fik ret!

Ja, det er nu lidt sjovt som de nogen gange bare 'ved det' på en eller anden måde. Men okay, det er jo deres fag så ...

Anmeld

19. august 2011

AnneBJ

Min søn satte sig fast med hovedet omkring uge 34/35... Jeg fødte 41+3 og kun fordi jeg blev sat igang.. 

Anmeld

19. august 2011

annec

maryjane skriver:

(Der er sikkert blevet spurgt ind til dette en trilliard gange før, meeen.)

Var til JM i går 35+6, hun følte på maven og rokkede på babys hoved og sagde pludselig: "Det er altså ikke sikkert du går til termin" HUh?. "Er du klar til at føde?"

Noget med at hovedet vidst havde sat sig godt fast, og min krop derfor var klar til at føde eller noget, blev bare lidt paf af hendes kommentar.

Meeen, er det ikke meget normalt hos førstegangs fødende at bebsien har sat sig fast sådan ca. 4 uger før termin?

Jer der har født hvornår sad baby fast, og hvornår fødte I? Synes nemlig også at have læst om nogle hvor de sad hvor de sku' læææææææææænge før termin, men hvor man alligevel gik over tid.

Hm. Blev vidst lidt rodet det her.;P
Tænker at man muligvis skal tage det hele med et gran salt?

(Go' weekend)

Det havde jeg også fået at vide rigtig mange gange, og min  bebs havde lagt sig med hovedet fast i uge 30..

Er i uge 40+4 og han er altså ikke kommet endnu..

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

maryjane skriver:

Okay.

Jeg tror bare at jeg regner med at baby vil ud når baby vil ud, og så kan de jordmødre gætte og skønne alt det de vil. Heh.

Men man må nu sige at man nemt kan lade sig forvirre (jeg kan i hvert fald) som førstegangs

hehe ja det er nok en meget god ide så blir du heller ikk skuffet det gjorde jeg nemlig. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.