"Det er ikke sikkert du går til termin"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

maryjane

Bshizzle skriver:

Jo det er meget normalt at Baby sætter sig fast nogle uger før..
.. Så den kommentar din JM er kommet med, må du ta med et gram salt..

Jeg gik til jeg var 42+2 og endte i igangsættelse.. JM sagde dengang at baby havde sat sig fast nogle uger før uge 40.

Puha, ja det var da et godt stykke tid at gå over (: Må væbne mig med tålmodighed i stedet så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

H+S Skjolgborg.

(Der er sikkert blevet spurgt ind til dette en trilliard gange før, meeen.)

Var til JM i går 35+6, hun følte på maven og rokkede på babys hoved og sagde pludselig: "Det er altså ikke sikkert du går til termin" HUh?. "Er du klar til at føde?"

Noget med at hovedet vidst havde sat sig godt fast, og min krop derfor var klar til at føde eller noget, blev bare lidt paf af hendes kommentar.

Meeen, er det ikke meget normalt hos førstegangs fødende at bebsien har sat sig fast sådan ca. 4 uger før termin?

Jer der har født hvornår sad baby fast, og hvornår fødte I? Synes nemlig også at have læst om nogle hvor de sad hvor de sku' læææææææææænge før termin, men hvor man alligevel gik over tid.

Hm. Blev vidst lidt rodet det her.;P
Tænker at man muligvis skal tage det hele med et gran salt?

(Go' weekend)

min tre har sat sige fast fra 26+0 til 33+0 og føde den fødste da jeg var 38+1 henne min datter nummer 2 var jeg hved af føde i uge 33+5 men holde mig så meget i sengen sofaen så føde første da jeg var 40+2 og den sidste skulle ud den 23 dec.Der skulle jeg sættes i gang men gik pyha selv i gang kl 02.00 natten til den 23 dec og han var ude kl 8,27 den 23/12-2009.

Den kommer på sin fødselsdag.

Henriette

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Henriette1976 skriver:

min tre har sat sige fast fra 26+0 til 33+0 og føde den fødset da jeg var 38+1 henne min datter nummer 2 var jeg hved af føde i uge 33+5 men holde mig så meget i sengen sofaen så føde første da jeg var 40+0 og den sidste skulle hjælpes ud den 23 dec skulle jeg sættes i gang men gik pyha selv i gang kl 02.00 natten til den 23 dec og han var ude kl 8,27 den 23/12-2009.

Den kommer på sin fødselsdag.

Henriette

Hehe, ja det mest realistiske er nok bare at hun kommer ud på sin fødselsdag det er også helt fint med mig

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

Det var da en underlig JM at hun siger sådan... Silas sad havde vendt sig 3 mdr. før jeg fødte og hovedet havde siddet godt fast i ca. 1½ måned før jeg fødte.... Kan ikke forstå at hun prøver at panikke dig på den måde.....

Anmeld

19. august 2011

H+S Skjolgborg.

maryjane skriver:

Hehe, ja det mest realistiske er nok bare at hun kommer ud på sin fødselsdag det er også helt fint med mig

Rette min teks der var lidt fejl.

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Muhmi skriver:

Det var da en underlig JM at hun siger sådan... Silas sad havde vendt sig 3 mdr. før jeg fødte og hovedet havde siddet godt fast i ca. 1½ måned før jeg fødte.... Kan ikke forstå at hun prøver at panikke dig på den måde.....

Neeej, kan da også fornemme at det lyder mere og mere fjollet det hun har sagt sammenlignet med jeres erfaringer og hvad man ellers kan læse sig frem til.

Anmeld

19. august 2011

Kløver

maryjane skriver:

(Der er sikkert blevet spurgt ind til dette en trilliard gange før, meeen.)

Var til JM i går 35+6, hun følte på maven og rokkede på babys hoved og sagde pludselig: "Det er altså ikke sikkert du går til termin" HUh?. "Er du klar til at føde?"

Noget med at hovedet vidst havde sat sig godt fast, og min krop derfor var klar til at føde eller noget, blev bare lidt paf af hendes kommentar.

Meeen, er det ikke meget normalt hos førstegangs fødende at bebsien har sat sig fast sådan ca. 4 uger før termin?

Jer der har født hvornår sad baby fast, og hvornår fødte I? Synes nemlig også at have læst om nogle hvor de sad hvor de sku' læææææææææænge før termin, men hvor man alligevel gik over tid.

Hm. Blev vidst lidt rodet det her.;P
Tænker at man muligvis skal tage det hele med et gran salt?

(Go' weekend)

Jeg hvde min søn godt sat ned i bækkenet da jeg var til den sidste JM inden han til verden, og så vidt jeg husker var det en uge inden. Jeg fødte ved akut kejsersnit, efter 2½ døgn og de kunne slet ikke få gang i veerne, så bettemanden ville bare ikke ud. Min søn kom ud 35+3.

Tror ikke du behøver frygte en masse, men måske bare forberede at være klar hvis det nu skulle være, og kan jo være hun bare mente at du måske føder før termin frem for at gå over tid, men stadig til tiden, hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Maja84 skriver:

Jeg hvde min søn godt sat ned i bækkenet da jeg var til den sidste JM inden han til verden, og så vidt jeg husker var det en uge inden. Jeg fødte ved akut kejsersnit, efter 2½ døgn og de kunne slet ikke få gang i veerne, så bettemanden ville bare ikke ud. Min søn kom ud 35+3.

Tror ikke du behøver frygte en masse, men måske bare forberede at være klar hvis det nu skulle være, og kan jo være hun bare mente at du måske føder før termin frem for at gå over tid, men stadig til tiden, hvis du forstår hvad jeg mener

Hehe, ja hun blev bare ved med at sige ting som "Er I klar hvis du nu føder i morgen", "Hvis ikke du har født inden, så ses vi om 2 uger" og andre ting i den dur, men da jeg lige spurgte lidt mere ind til hvor sikker hun var sagde hun at der da også godt kunne gå 3 uger, for man kan jo heller ikke vide det med sikkerhed.

Nej det tror jeg da pokker! Haha.

Men kan da sige så meget at det ikke ville gøre så meget hvis jeg ikke skulle gå over termin

Anmeld

19. august 2011

Kløver

maryjane skriver:

Hehe, ja hun blev bare ved med at sige ting som "Er I klar hvis du nu føder i morgen", "Hvis ikke du har født inden, så ses vi om 2 uger" og andre ting i den dur, men da jeg lige spurgte lidt mere ind til hvor sikker hun var sagde hun at der da også godt kunne gå 3 uger, for man kan jo heller ikke vide det med sikkerhed.

Nej det tror jeg da pokker! Haha.

Men kan da sige så meget at det ikke ville gøre så meget hvis jeg ikke skulle gå over termin

Jeg håber da du når indenfor normalen, men er jo heldigvis kun en uge til, hvis du er 36+0 

Anmeld

19. august 2011

MIWULA

Min dreng satte sig også fast meget tidligt tror det var 2 måneder før eller noget og jeg fik også afvide jeg nok ikk gik over tid men endte desværre med at blive sat igang i uge 42+0 og fødte så dagen efter på trods af jeg også fik afvide mange gange at hans hoved stod meget dybt nede.

Men håber da ikk du skal opleve det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.