"Det er ikke sikkert du går til termin"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. august 2011

maryjane

(Der er sikkert blevet spurgt ind til dette en trilliard gange før, meeen.)

Var til JM i går 35+6, hun følte på maven og rokkede på babys hoved og sagde pludselig: "Det er altså ikke sikkert du går til termin" HUh?. "Er du klar til at føde?"

Noget med at hovedet vidst havde sat sig godt fast, og min krop derfor var klar til at føde eller noget, blev bare lidt paf af hendes kommentar.

Meeen, er det ikke meget normalt hos førstegangs fødende at bebsien har sat sig fast sådan ca. 4 uger før termin?

Jer der har født hvornår sad baby fast, og hvornår fødte I? Synes nemlig også at have læst om nogle hvor de sad hvor de sku' læææææææææænge før termin, men hvor man alligevel gik over tid.

Hm. Blev vidst lidt rodet det her.;P
Tænker at man muligvis skal tage det hele med et gran salt?

(Go' weekend)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

twinny

hmmmm....  Hos mig har tvilling A lagt sig med hovedet fast i bækkenet og har haft det i et stykke tid. er 32+4... Jeg har ingenting fået afvide om jeg skulle føde snart.  Alt andet tyder på jeg går tiden ud...

Det er meget normalt for førstegangsgravide at de ligger klar 36+

Det lyder underligt det hun siger....

Anmeld

19. august 2011

Mor til Mike

maryjane skriver:

(Der er sikkert blevet spurgt ind til dette en trilliard gange før, meeen.)

Var til JM i går 35+6, hun følte på maven og rokkede på babys hoved og sagde pludselig: "Det er altså ikke sikkert du går til termin" HUh?. "Er du klar til at føde?"

Noget med at hovedet vidst havde sat sig godt fast, og min krop derfor var klar til at føde eller noget, blev bare lidt paf af hendes kommentar.

Meeen, er det ikke meget normalt hos førstegangs fødende at bebsien har sat sig fast sådan ca. 4 uger før termin?

Jer der har født hvornår sad baby fast, og hvornår fødte I? Synes nemlig også at have læst om nogle hvor de sad hvor de sku' læææææææææænge før termin, men hvor man alligevel gik over tid.

Hm. Blev vidst lidt rodet det her.;P
Tænker at man muligvis skal tage det hele med et gran salt?

(Go' weekend)

Kan desværre ikke svare dig på det, men opper den lige

Anmeld

19. august 2011

lycly

Min datters hoved havde sat sig fast omkring de 3 uger før og jeg fødte på min terminsdato. Det er meget normalt at hovedet sætter sig fast længe før og det er også normalt at det først sætter sig fast 14 dage før. Det behøver ikke betyde at fødslen er lige op over. Det fik jeg nemlig at vide

Anmeld

19. august 2011

AndreasMor84

Det at baby er sunket ned i bækkenet behøver nu langt fra betyde, at du føder i morgen

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Selvom at baby har sat sig godt fast, kan man stadig risikere at gå over tid... 

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til dette...

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Baby-støv skriver:

hmmmm....  Hos mig har tvilling A lagt sig med hovedet fast i bækkenet og har haft det i et stykke tid. er 32+4... Jeg har ingenting fået afvide om jeg skulle føde snart.  Alt andet tyder på jeg går tiden ud...

Det er meget normalt for førstegangsgravide at de ligger klar 36+

Det lyder underligt det hun siger....

Hæhæ, tror min JM forstår at sætte tankerne i gang så! Hun fik det lidt til at lyde som om jeg ville føde her i dag, haha. Ser dog også helst at baby bliver inde til minimum 37+0.

Anmeld

19. august 2011

Bshizzle

Jo det er meget normalt at Baby sætter sig fast nogle uger før..
.. Så den kommentar din JM er kommet med, må du ta med et gram salt..

Jeg gik til jeg var 42+2 og endte i igangsættelse.. JM sagde dengang at baby havde sat sig fast nogle uger før uge 40.

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Luna F. skriver:

Min datters hoved havde sat sig fast omkring de 3 uger før og jeg fødte på min terminsdato. Det er meget normalt at hovedet sætter sig fast længe før og det er også normalt at det først sætter sig fast 14 dage før. Det behøver ikke betyde at fødslen er lige op over. Det fik jeg nemlig at vide

Tak for dit svar. (:

Kan godt være min JM er rimelig hurtigt ude så, hehe.

Anmeld

19. august 2011

maryjane

Mira0911 skriver:

Selvom at baby har sat sig godt fast, kan man stadig risikere at gå over tid... 

Ved ikke lige hvad jeg skal sige til dette...

Det er bare i orden (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.