Anonym skriver:
Min søster og jeg har fået taget nogen billeder. Vi skal vælge et af dem ud som skal gives til vores forældre i sølvbryllupsgave. Vi har selv valgt nogen ud af de 86 stk som blev taget, og nu vil jeg gerne have jeres mening....
Jeg hælder mest selv til den hvor jeg sidder med mit ansigt på min søsters skulder..... Den virker ikke opstillet og vi har den der kontakt til hinanden!
Knus fra Louise (mig med det lyse hår)
Nu håber jeg ikke du tager det ilde op, men har lært at man kommer længst med sandhed..
Jeg ville absolut ikke vælge nogen af billederne for de er virkelig ikke særlig gode 
Misforstå mig ikke - motivet (jer) er super fint, men det fototekniske halter I DEN GRAD - så jeg synes faktisk ikke man kan være bekendt at give nogen af dem som gave til et sølvbryllup. 

Ved godt at det er hårdt sagt, men når billedet skal bruges som gave, så synes jeg bestemt man skal få en fotograf til at tage billedet. De har styr på både lyslægning, placering og alt det andet tekniske som gør at billedet bliver godt 
Og JA, det skal jeg selvfølgelig sige fordi jeg selv er professionel fotograf, men det er altså rigtigt.
Hvor er du bosat i verden, kan være jeg kan hjælpe med at finde dig en fotograf.
Skriv gerne PB hvis det er.
Med venlig hilsen,
Christina Ipsen - ButterflyPhoto.dk
Anmeld