Hvad for et er bedst? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Hum bum...var det i går?
Tænke tænke... Altså jeg var i Rosengårdscentret men kan ikke lige huske om det var i går eller i forgårs...

Edit: Kiggede lige på min bon; det var skam i går

syns nok jeg kunne kende dig..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

syns nok jeg kunne kende dig..  

Hvor sjovt

Var du kunde derinde eller arbejder du der?

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Hvor sjovt

Var du kunde derinde eller arbejder du der?

kunde. jeg skulle lige ha et par bøtter photo pearls til samlingen..  

ja, det er lidt sjovt at se folk i virkeligheden.  

Anmeld

19. august 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

kunde. jeg skulle lige ha et par bøtter photo pearls til samlingen..  

ja, det er lidt sjovt at se folk i virkeligheden.  

Ja, det er da ret hyggeligt - jeg kan desværre slet ikke huske nogen derindefra i går - udover ekspedienten

Men ja, det var mig der gik rundt og så forvirret ud derinde...

Jeg var inde at købe store bogstaver i pap til børneværelset

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Ja, det er da ret hyggeligt - jeg kan desværre slet ikke huske nogen derindefra i går - udover ekspedienten

Men ja, det var mig der gik rundt og så forvirret ud derinde...

Jeg var inde at købe store bogstaver i pap til børneværelset

ja, din mand stod vist lidt efter mig i køen, tror han skulle spørge om noget.. han stod med et bogstav af en art ja.. 

altså nu skal jeg jo ikke lyde som en der forfølger folk. lagde mærke til dig, fordi jeg kunne kende dig herinde fra.. eller husker jeg normalt ikke folk..  

Anmeld

19. august 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

ja, din mand stod vist lidt efter mig i køen, tror han skulle spørge om noget.. han stod med et bogstav af en art ja.. 

altså nu skal jeg jo ikke lyde som en der forfølger folk. lagde mærke til dig, fordi jeg kunne kende dig herinde fra.. eller husker jeg normalt ikke folk..  

Jep, han var sendt på "bogstavjagt" hehe

Men det var da sjovt nok at du sådan kunne kende mig - sådan noget er jeg slet ikke god til at lægge mærke til - med mindre det er et profilbillede jeg har set meget og personen ligner sig selv derfra. Jeg ligner nok ret meget mit billede lige nu (bare med større mave, men det kan man jo ikke ligefrem se på billedet, hehe)

TS: Sorry at vi misbruger din debat

Anmeld

19. august 2011

bøgelund

Wimmie skriver:

Jep, han var sendt på "bogstavjagt" hehe

Men det var da sjovt nok at du sådan kunne kende mig - sådan noget er jeg slet ikke god til at lægge mærke til - med mindre det er et profilbillede jeg har set meget og personen ligner sig selv derfra. Jeg ligner nok ret meget mit billede lige nu (bare med større mave, men det kan man jo ikke ligefrem se på billedet, hehe)

TS: Sorry at vi misbruger din debat

jeg var ikke i tvivl.. du ligner profilbilledet rigtig meget.. nu har jeg min datter som profilbillede, så mig ville du alligevel ikke kunne genkende.. og ville heller ikke bare vade hen og sige hej, hvis du ikke anede hvem jeg var ud fra profilnavn fx.. så listede bare ud igen..

Anmeld

19. august 2011

Frk.S

Det første!

Anmeld

19. august 2011

Wimmie

bøgelund skriver:

jeg var ikke i tvivl.. du ligner profilbilledet rigtig meget.. nu har jeg min datter som profilbillede, så mig ville du alligevel ikke kunne genkende.. og ville heller ikke bare vade hen og sige hej, hvis du ikke anede hvem jeg var ud fra profilnavn fx.. så listede bare ud igen..

Hehe, det havde jeg nok heller ikke gjort - så skulle jeg i hvert fald være MEGET sikker på at det var den rigtige jeg havde fat i

Anmeld

20. august 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Min søster og jeg har fået taget nogen billeder. Vi skal vælge et af dem ud som skal gives til vores forældre i sølvbryllupsgave. Vi har selv valgt nogen ud af de 86 stk som blev taget, og nu vil jeg gerne have jeres mening....

Jeg hælder mest selv til den hvor jeg sidder med mit ansigt på min søsters skulder..... Den virker ikke opstillet og vi har den der kontakt til hinanden!

Knus fra Louise (mig med det lyse hår)

Det første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.