Hvad for et er bedst? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Min søster og jeg har fået taget nogen billeder. Vi skal vælge et af dem ud som skal gives til vores forældre i sølvbryllupsgave. Vi har selv valgt nogen ud af de 86 stk som blev taget, og nu vil jeg gerne have jeres mening....

Jeg hælder mest selv til den hvor jeg sidder med mit ansigt på min søsters skulder..... Den virker ikke opstillet og vi har den der kontakt til hinanden!

Knus fra Louise (mig med det lyse hår)

Det første. Masser af dynamik og glæde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

Min søster og jeg har fået taget nogen billeder. Vi skal vælge et af dem ud som skal gives til vores forældre i sølvbryllupsgave. Vi har selv valgt nogen ud af de 86 stk som blev taget, og nu vil jeg gerne have jeres mening....

Jeg hælder mest selv til den hvor jeg sidder med mit ansigt på min søsters skulder..... Den virker ikke opstillet og vi har den der kontakt til hinanden!

Absolut det første billede 

Anmeld

19. august 2011

MortilTheodor

Billed 1

Anmeld

19. august 2011

MetteS81

Det første

Anmeld

19. august 2011

.....

Nummer 1 eller det sidste . Men I skal vælge det i selv har det bedst med

Anmeld

19. august 2011

cnmigo

Anonym skriver:

Fordi min mor engang sagde at hun syntes det var super flot med bare skulder på sådan et foto..... Derfor! Vil heller ikke kalde det nøgen når man ikke ser noget som helst......

Spurgte bare - undskyld da!

Men tak for forklaring.

Anmeld

19. august 2011

cnmigo

3rollinger skriver:

Min bror og jeg fik ogsaa engang lavet saadan et billede til vores foraeldre.

Og der var ideen med vores noegenhed (samme som her hvor man ikke saa andet end hoved og skuldre) at det var saadan vi var kommet til verden, noegne, og derfor skulle vores foraeldre da have et bilede der gav en ilusion af noegenhed. 

Men som TS siger, saa ser man jo ikke noget noegenhed som saadan.

Naa jo, og jeg synes nr 1

Fair nok - det er jovel stadig lovligt med hver sin holdning?

Personligt syntes jeg ikke nøgenhed passer sig til når man er over 1 år, med mindre det er personlige billeder.

Og man kunne jo snildt have bare skuldre men hvor toppen/blusen stadig var synlig

Anmeld

19. august 2011

twinny

helt klart billede 1

Og tillykke med de gamle..

Anmeld

19. august 2011

Jemion

Billede 1

Anmeld

19. august 2011

TWT

Anonym skriver:

uden tvivl det første 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.