Jeg bliver skør !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Jeg vil jo mene at du skulle have været til ekstra scanninger når hun vejede 1500g sidst det blev skønnet... Måske baby har taget noget mere på her inden du skal til jordemoder.. 

Jeg skal jo først til Jordmoder igen d. 26 sep. Syntes satme også at der er længe til altså !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Jeg vil jo mene at du skulle have været til ekstra scanninger når hun vejede 1500g sidst det blev skønnet... Måske baby har taget noget mere på her inden du skal til jordemoder.. 

Jeg skal jo først til Jordmoder igen d. 26 sep. Syntes satme også at der er længe til altså !!

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ja synes nu også det er længe... Måske du skal prøve og give et kald til din jordemoder og få en tid før, så du kan få et skøn? 

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja synes nu også det er længe... Måske du skal prøve og give et kald til din jordemoder og få en tid før, så du kan få et skøn? 

Jeg kan kun ringe til hende om mandagen, men kunne jo så prøve på mandag ??

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg kan kun ringe til hende om mandagen, men kunne jo så prøve på mandag ??

Ja synes du skal prøve og ringe... Selvfølgelig kun hvis du er bekymret? 

Anmeld

19. august 2011

lycly

Tiden går mega langsomt når man er gravid, men nyd tiden . Når hun først er ude så går tiden så hurtigt at du slet ikke kan følge med Og man savner også lidt tiden som gravid selvom det lyder mærkeligt, for det er jo self endnu dejligere at have sit barn i armene i stedet for maven. Men det er jo bare super hyggeligt at være gravid

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja synes du skal prøve og ringe... Selvfølgelig kun hvis du er bekymret? 

Ikke fordi at jeg som sådan bekymre mig, men syntes da måske at de er lidt underligt at jeg slet ikke skal til flere tjek før sidst i sep. ?

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ikke fordi at jeg som sådan bekymre mig, men syntes da måske at de er lidt underligt at jeg slet ikke skal til flere tjek før sidst i sep. ?

Kan kun give dig ret... Prøv at give hende et kald på Mandag... 

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Luna F. skriver:

Tiden går mega langsomt når man er gravid, men nyd tiden . Når hun først er ude så går tiden så hurtigt at du slet ikke kan følge med Og man savner også lidt tiden som gravid selvom det lyder mærkeligt, for det er jo self endnu dejligere at have sit barn i armene i stedet for maven. Men det er jo bare super hyggeligt at være gravid

Ja jeg syntes skam også at det er dejligt, jeg er bare så utålmodig altså vllle jeg ønske at jeg kunne ændre.
Men helt sikkert, når hun først er kommet går tiden ALT for stærkt.

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Kan kun give dig ret... Prøv at give hende et kald på Mandag... 

Jep (; prøver ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.