Jeg bliver skør !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Du er da dejlig stor, syntes virkelig at din mave har formet sig pænt (; i starten var den meget stor og rund ik? men den er da helt anderldes nu syntes den er fin, hvor meget vejer lillepigen efterhånden ved du det?

Ja altså, mine kilo sidder sgu i siderne og det vand i mine ben må også gøre noget ! av for den !!! - Jeg tror lige at jeg smider et billede op i dag.

Hehe venner og familie siger også jeg kæmpe denne gang her... 

Til sidste scanning vejede hun 2200g og 14 dage efter skønnede lægen hende til 2300g... Skal til jordemoder på Onsdag, så er spændt på hvad hun skønner hende til... Ugen efter skal jeg til scanning igen... 

Jeg har også lidt vand i fødder og ben.. Ikke så meget som det har været... Jo maven var meget stor og rund i starten - det synes jeg stadig den er.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Hehe venner og familie siger også jeg kæmpe denne gang her... 

Til sidste scanning vejede hun 2200g og 14 dage efter skønnede lægen hende til 2300g... Skal til jordemoder på Onsdag, så er spændt på hvad hun skønner hende til... Ugen efter skal jeg til scanning igen... 

Jeg har også lidt vand i fødder og ben.. Ikke så meget som det har været... Jo maven var meget stor og rund i starten - det synes jeg stadig den er.. 

stor pige (; jeg var ved lægen her i forgårs, der sagde han ca. halvanden kilo .. Så min pige bliver nok ikke sååå stor igen når hun engang kommer ud til mig - Åh jeg syntes sgu at det vand gør ondt ?!

Anmeld

19. august 2011

Stjernholm87

Har også de der 7 uger tilbage og sys ikke tiden går langsom. Har et børneværelse der overhovedet ikke er blevet gjort en disse ved og vi mangler nok at købe halvdelen ind endnun

Jeg ka sys tiden er laaang fordi jeg er nysgerrig af H.... til i forhold ti lat se vores søn og bare komme i gang med at være mor og far
Men lige nu prøver jeg virkelilg også at nyde tiden med manden, er også vores første så lidt frygt for den kommende tid med at en lille baby skal have ALT opmærksomhed fra os begge, kan også virke lidt skræmmende på mig
Men det er jo nok alm reaktioner, tanker og følelser...
Kan du ikke starte på at strikke eller ngoet?  Et par sokker til prinsessen?

Anmeld

19. august 2011

MortilCilas

Den sidste tid er den værste, og især den tid man går over, men lige så snart i har jeres små vidunder i jeres arme, og der er gået noget tid, savner i den gravide mave og synes at tiden gik  hurtigt

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

stor pige (; jeg var ved lægen her i forgårs, der sagde han ca. halvanden kilo .. Så min pige bliver nok ikke sååå stor igen når hun engang kommer ud til mig - Åh jeg syntes sgu at det vand gør ondt ?!

Holder de ikke øje med hendes vægt? Altså kommer du ikke til ekstra scanninger? 

Jeg har selv lidt ømme ben om aften, slet ikke så meget som jeg havde for 1 måned siden... 

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Stjernholm87 skriver:

Har også de der 7 uger tilbage og sys ikke tiden går langsom. Har et børneværelse der overhovedet ikke er blevet gjort en disse ved og vi mangler nok at købe halvdelen ind endnun

Jeg ka sys tiden er laaang fordi jeg er nysgerrig af H.... til i forhold ti lat se vores søn og bare komme i gang med at være mor og far
Men lige nu prøver jeg virkelilg også at nyde tiden med manden, er også vores første så lidt frygt for den kommende tid med at en lille baby skal have ALT opmærksomhed fra os begge, kan også virke lidt skræmmende på mig
Men det er jo nok alm reaktioner, tanker og følelser...
Kan du ikke starte på at strikke eller ngoet?  Et par sokker til prinsessen?

Jeg får skam tiden til at gå syntes jeg, men men men når jeg sådan tænker over det syntes jeg fandme at der er lang tid tilbage !! Døjer også med ekstrem dårlig ryg, og føler mig meget træt for tiden så har ikke det helt vilde overskud, men ellers er jeg done med alt andet, mangler bare at vaske hendes tøj igennem og pakke tasken

- Jep helt naturligt! jeg er skam også nervøs og mange tanker går igennem mit hoved, men tror at alt skal gå fint for os begge <3

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Cilas skriver:

Den sidste tid er den værste, og især den tid man går over, men lige så snart i har jeres små vidunder i jeres arme, og der er gået noget tid, savner i den gravide mave og synes at tiden gik  hurtigt

Det kunne jeg forstille mig, jeg mærkede hendes tæer i går, ih det var sjovt ;D .. mærker hende meget hver dag, men en hel række tæer ? hihi ...

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Holder de ikke øje med hendes vægt? Altså kommer du ikke til ekstra scanninger? 

Jeg har selv lidt ømme ben om aften, slet ikke så meget som jeg havde for 1 måned siden... 

Nej, jeg skal først til Jordemoder igen d. 26 sep. og har ikke flere læge besøg ?? er det lidt underlige eller hvordan ?!?

Anmeld

19. august 2011

Stjernholm87

Mulleunge skriver:

Jeg får skam tiden til at gå syntes jeg, men men men når jeg sådan tænker over det syntes jeg fandme at der er lang tid tilbage !! Døjer også med ekstrem dårlig ryg, og føler mig meget træt for tiden så har ikke det helt vilde overskud, men ellers er jeg done med alt andet, mangler bare at vaske hendes tøj igennem og pakke tasken

- Jep helt naturligt! jeg er skam også nervøs og mange tanker går igennem mit hoved, men tror at alt skal gå fint for os begge <3

Ja det er et skridt mod at blive bedre til det der med tålmodighed  
Åhhh det er også bare rigtig synd for  Jeg kan næsten ikke tillade mig at skrive det når du har odnt i ryggen men har ikke noget der driller...

Ja det er lidt skræmmende sys jeg.. og så nyder jeg i det sekund vi stadig kun er os to.. Men ja kan da mærke utålmodigheden snige sig over skulderen når han bare ligge og nyder han spræller rundt derinde...

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Nej, jeg skal først til Jordemoder igen d. 26 sep. og har ikke flere læge besøg ?? er det lidt underlige eller hvordan ?!?

Jeg vil jo mene at du skulle have været til ekstra scanninger når hun vejede 1500g sidst det blev skønnet... Måske baby har taget noget mere på her inden du skal til jordemoder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.