Jeg bliver skør !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Mauser.

Jep !! som overskriften lyder : Jeg er ved at blive SINDSYG !
Jeg syntes at tiden snegler sig afsted Jeg er pisse utålmodig og syntes bare at der er en evighed til at min lille pige kommer ud i mine arme ..

Syntes ikke at jeg som sådan døjer med en masse, jo hormon udslet og pisse ondt i min ryg, har taget i alt ca. 10 kilo på, og det skulle vidst være okay.

Er der lige nogen der kan fortælle mig at tiden går stærkt, og at hun er her om ikke særlig længe ?

- Sorry mit brok !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mauser.

Hov ! det skal lige siges at jeg er i uge 32 :/ og to måneder endnu

Anmeld

19. august 2011

twinny

Hehe.. Tiden går stærkt..  Det siger alle også til mig. Synes bare det går sååååå langsomt...

Det skal være nu..hehe

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Hehe.. Tiden går stærkt..  Det siger alle også til mig. Synes bare det går sååååå langsomt...

Det skal være nu..hehe

Og du har enda fået 14 dage af :/ IH !!!!
Kan seriøst ikke rumme det .. hehe ! syntes det er så frygteligt at det går så pisse langsomt altså
- tror jeg laver mig sådan en strimmel med de dage der er tilbage som jeg så kan klippe i hver dag

Anmeld

19. august 2011

RiUL

Nårh smukke

- Jeg har 15 dage tilbage idag, det er gået SÅ stærkt! Og bare vent, inden du ser dig om så er der en uge tilbage

Jeg tror bare det er vigtigt at nyde det Så tænker man ikke så meget over at tiden går langsomt Det blir godt vejr i næste uge, lad os gå en tur en af dagene, så er der da en dag der kan gå lidt hurtigere end de andre Også for mig

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

RiUL skriver:

Nårh smukke

- Jeg har 15 dage tilbage idag, det er gået SÅ stærkt! Og bare vent, inden du ser dig om så er der en uge tilbage

Jeg tror bare det er vigtigt at nyde det Så tænker man ikke så meget over at tiden går langsomt Det blir godt vejr i næste uge, lad os gå en tur en af dagene, så er der da en dag der kan gå lidt hurtigere end de andre Også for mig

Hej smukke .. <3 det er en aftale, glæder mig allerede, skal altså også se dit baby værelse
Vi skrives ved på mobilen så, så må vi aftale nærmere, jeg kommer jo også og besøger dig når vi skal gå derhjemme .. Bliver hyggeligt

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Lige pludselig, så er du igang med at presse... Jeg synes også tiden har gået enormt langsomt... Her til sidst synes jeg det er fløjet afsted... 

Indtil videre har jeg taget 27 kg på - har snart 3 uger tilbage til termin... 

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Lige pludselig, så er du igang med at presse... Jeg synes også tiden har gået enormt langsomt... Her til sidst synes jeg det er fløjet afsted... 

Indtil videre har jeg taget 27 kg på - har snart 3 uger tilbage til termin... 

Hej søde .. Jaa jeg ved det godt ! men jeg er bare så pisse utålmodig og jeg tror sgu at jeg bryder sammen hvis jeg går over tid ..
Det må altså ærlig talt være hårdt med alle de ekstra kilo, jeg syntes at mine 10 kan mærkes på min krop, har så mange smerter i ryg og efterhånden en del vand i mine ben

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hej søde .. Jaa jeg ved det godt ! men jeg er bare så pisse utålmodig og jeg tror sgu at jeg bryder sammen hvis jeg går over tid ..
Det må altså ærlig talt være hårdt med alle de ekstra kilo, jeg syntes at mine 10 kan mærkes på min krop, har så mange smerter i ryg og efterhånden en del vand i mine ben

Utålmodig er jeg også ved at blive søde... Så du er bestemt ikke den eneste... Gå over tid er heller ikke ligefrem sjovt, gjorde jeg med den første... lige præcis 14 dage.. 

27 kg er meget... kan også mærke det i ryggen osv.. Så er spørgsmålet - Hvor sidder de henne? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Utålmodig er jeg også ved at blive søde... Så du er bestemt ikke den eneste... Gå over tid er heller ikke ligefrem sjovt, gjorde jeg med den første... lige præcis 14 dage.. 

27 kg er meget... kan også mærke det i ryggen osv.. Så er spørgsmålet - Hvor sidder de henne? 

Du er da dejlig stor, syntes virkelig at din mave har formet sig pænt (; i starten var den meget stor og rund ik? men den er da helt anderldes nu syntes den er fin, hvor meget vejer lillepigen efterhånden ved du det?

Ja altså, mine kilo sidder sgu i siderne og det vand i mine ben må også gøre noget ! av for den !!! - Jeg tror lige at jeg smider et billede op i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.