Kan også melde mig ind under... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Kloster

Hej og velkommen til.

Det lyder da virkelig til, du kan dele ud af motivation og jeg kan bestemt godt suge det til mig lige i tiden

Jeg synes, din plan lyder helt gennemført fornuftig. Bla. skrev du:

Det er også kun som udgangspunkt det jeg spiser.. Jeg går ikke ud fra en kostplan

Jeg får skam nok, min krop giver ikke tegn til den mangler noget, og nu har jeg også nok meget mere at tabe af end du har, selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvad du vejer  

Jeg synes, det lyder rigtig godt og GIGA stort tillykke med dit flotte vægttab

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

M.O.A.R.

Kloster skriver:

Hej og velkommen til.

Det lyder da virkelig til, du kan dele ud af motivation og jeg kan bestemt godt suge det til mig lige i tiden

Jeg synes, din plan lyder helt gennemført fornuftig. Bla. skrev du:

Det er også kun som udgangspunkt det jeg spiser.. Jeg går ikke ud fra en kostplan

Jeg får skam nok, min krop giver ikke tegn til den mangler noget, og nu har jeg også nok meget mere at tabe af end du har, selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvad du vejer  

Jeg synes, det lyder rigtig godt og GIGA stort tillykke med dit flotte vægttab

Tusind tak! 

Jeg gider ikke de kure man kører død i efter et par måneder.. Så jeg vil gøre det på min måde

Anmeld

1. november 2011

Gry91

Har du prøvet at få lavet en måling af fedtprocent osv ?

Så kan du se hvor meget fedt du har tabt og hvor mange muskler du har taget på  

Super smart  

Og super flot vægttab 

Anmeld

8. november 2011

M.O.A.R.

mg91 skriver:

Har du prøvet at få lavet en måling af fedtprocent osv ?

Så kan du se hvor meget fedt du har tabt og hvor mange muskler du har taget på  

Super smart  

Og super flot vægttab 

Har prøvet det en gang, og skal snart prøve igen..

Tusind tak!

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

Super flot... om 5 md. hopper jeg med på zumba vognen.. skal lige have født og over de 8 uger efter.. kan jo se det virker

Anmeld

8. november 2011

Maja_4000

Er SÅ misundelig ! Super flot gået

Spiser du bare et hårdkogt æg ? Altså uden brød , salt eller noget ? Og "må" det ikke være blødkogt ?

Anmeld

10. november 2011

M.O.A.R.

Mor til 2, snart 3 skriver:

Super flot... om 5 md. hopper jeg med på zumba vognen.. skal lige have født og over de 8 uger efter.. kan jo se det virker

Tusind tak!

Fornuftigt! Ja det virker bestemt! Man skal bare mest holde øje med cm i stedet for vægten, for cm ryger hurtigst og "nemmest"

Anmeld

10. november 2011

M.O.A.R.

Maja_4000 skriver:

Er SÅ misundelig ! Super flot gået

Spiser du bare et hårdkogt æg ? Altså uden brød , salt eller noget ? Og "må" det ikke være blødkogt ?

Tusind tak!

Ja, men nogle gange tager jeg et halvt stykke rugbrød til eller et stykke knækbrød (fuldkorns selvfølgelig )

Ved faktisk ikke om det er det samme med blødkogt.. Det var min træner der gav mig rådet om hårdkogteæg, og andre kure anbefaler også hårdkogte æg.. Netop pga. det høje protein indhold  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.