Kan også melde mig ind under... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.366 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. august 2011

M.O.A.R.

Ja tøser. Så det min tur til at fortælle lidt om mit projekt vægttab!

Jeg startede for alvor den 2 august, hvor jeg begyndte til Zumba og har været bidt af det siden og går til det 2 - 3 gange om ugen. Jeg styrketræner og konditionstræner også 1 - 2 gange om ugen.

Jeg spiser sundere, mindre stivelse og er blevet vild med smoothies!
Min Zumbatræner har også givet mig nogle gode råd ang. f.eks. morgenmad, og en masse andre råd er på vej i min indbakke på facebook som jeg ikke kan vente med at få læst!
Morgenmaden består nu af 1 eller 2 hårdkogte æg og 1 eller 2 appelsiner (1 af den ene og to af den anden) alt efter hvad man vil have mest af. Det havde hjulpet hende meget med sit vægttab, så er spændt på om det hjælper mig på vej også!

Jeg tabte 5 kg på de første 10 dage, og skal på vægten imorgen, så nu jeg spændt på at se hvad vægten siger! Synes i hvert fald jeg gør hvad jeg kan for at tabe mig!

Så glæder mig til at komme med update imorgen!!

- Malene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

matryoshka

MaleneF skriver:

Jeg startede for alvor den 2 august, hvor jeg begyndte til Zumba og har været bidt af det siden og går til det 2 - 3 gange om ugen. Jeg styrketræner og konditionstræner også 1 - 2 gange om ugen.

Min Zumbatræner har også givet mig nogle gode råd ang. f.eks. morgenmad, og en masse andre råd er på vej i min indbakke på facebook som jeg ikke kan vente med at få læst!
Morgenmaden består nu af 1 eller 2 hårdkogte æg og 1 eller 2 appelsiner (1 af den ene og to af den anden) alt efter hvad man vil have mest af. Det havde hjulpet hende meget med sit vægttab, så er spændt på om det hjælper mig på vej også!

Jeg tabte 5 kg på de første 10 dage, og skal på vægten imorgen, så nu jeg spændt på at se hvad vægten siger! Synes i hvert fald jeg gør hvad jeg kan for at tabe mig!

- Malene 

Wow, det er helt vildt flot! 5 kg på så kort tid, troede ikke at det kunne lade sig gøre. Men sikkert vildt motiverende sådan lige i starten, hva? hvor meget vil du tabe dig?

Anmeld

18. august 2011

eElak

Godt gået!!! :-)

Du deler lige ud af de gode tips og råd du får, ik? :-)

Man kan altid bruge ny inspiration... :-) 

Anmeld

18. august 2011

Muhmi

MaleneF skriver:

- Malene 

Flot klaret! Bliv ved!

Anmeld

20. august 2011

M.O.A.R.

matryoshka skriver:

Wow, det er helt vildt flot! 5 kg på så kort tid, troede ikke at det kunne lade sig gøre. Men sikkert vildt motiverende sådan lige i starten, hva? hvor meget vil du tabe dig?

Tak!

Ja jeg var også noget imponeret over vægten! Og det er MEGET motiverende!!!

Jeg starter med at sætte små mål, for at opnå flest positive oplevelser og for at holde motivationen oppe, så til at starte med så er det 10 kg, og der er jeg jo godt på vej  

Anmeld

20. august 2011

M.O.A.R.

KaLee skriver:

Godt gået!!! :-)

Du deler lige ud af de gode tips og råd du får, ik? :-)

Man kan altid bruge ny inspiration... :-) 

Det skal jeg nok

Anmeld

20. august 2011

M.O.A.R.

Muhmi skriver:

Flot klaret! Bliv ved!

Takker! Er også bare stolt!

Anmeld

20. august 2011

M.O.A.R.

Nå var på vægten i morges, og den sagde +0,6 kg, men jeg er sikker på det er fordi jeg har opbygget en nogle muskler, og muskler vejer jo mere end fedt Så det skal ikke ødelægge mit humør eller min motivation!

Skal en af dagene ha købt et målebånd, så jeg kan følge med i hvor mange cm jeg mister  

Anmeld

27. august 2011

M.O.A.R.

Var på vægten igår som sagde -0,8 kg, så nu er det minus 5,2 kg i alt

Målte mig i dag, og havde i alt tabt 14 cm på kroppen.. 3 cm fra hvert lår, 1 cm i taljen, 2 cm i brystet, 1 cm på den ene læg og 2 cm fra hver overarm! Og det er kun på 1 uge! Er så stolt altså! 

Anmeld

28. august 2011

matryoshka

Super flot Det vigtigste er jo cm, og ikke vægten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.