er ægløsningsteste altid "positive"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Muffinmus

dit lh niveau går op og ned gennem hele din cyklus, så du kan få 2 streger 5 dage i træk, 2 dage uden og så 5 dage igen osv osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Lilje82

Har ikke lige læst de andre svar, så undskyld mig, hvis jeg skriver noget der alleree er sagt

En æl test er kun positiv, hvis teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og det betyder intet at der er en svag streg heller ikke selvom den var helt blank et par dage før.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Har ikke lige læst de andre svar, så undskyld mig, hvis jeg skriver noget der alleree er sagt

En æl test er kun positiv, hvis teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og det betyder intet at der er en svag streg heller ikke selvom den var helt blank et par dage før.

Der står teksten at jeg godt ved den ikke er positiv men undrede mig over at der kom streger igen når den lige havde været negativ os.. så ville bare vide om det ku være rigtigt at den godt kan have 2 streger

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Der står teksten at jeg godt ved den ikke er positiv men undrede mig over at der kom streger igen når den lige havde været negativ os.. så ville bare vide om det ku være rigtigt at den godt kan have 2 streger

Det er det, da jeg brugte dem, kom der i starten ingen og så var da måske 3-5 dage hvor der var en streg nummer 2 inden den blev positiv

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Det er det, da jeg brugte dem, kom der i starten ingen og så var da måske 3-5 dage hvor der var en streg nummer 2 inden den blev positiv

Havde bare i sidste uge en knaldende positiv test også har jeg har lidt murren i underlivet så tog en igen for bare at se også kom stregen gloede lidt

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Havde bare i sidste uge en knaldende positiv test også har jeg har lidt murren i underlivet så tog en igen for bare at se også kom stregen gloede lidt

prøv at ta en g-test i næste uge og se - Hvis du er gravid vil æl-testen vise sig ligesom da den var positiv - Afprøvede nemlig selv dengang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.