er ægløsningsteste altid "positive"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.722 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Anonym trådstarter

altså, ligesom man kan få en svagt positiv graviditetstest... gør en ægløsningstest så det samme ??
jeg havde ægløsning for ihvertfald over en uge siden.. og har lidt underlig mave fornemmelse (følelses som æl) så tog en test og den så sådan ud som på billedet ?? hvad vil det sige ?? :s og ser alle ægløsningsteste sådan??? altså ved den skal være knaldende rød (selve test stregen før at der måske er noget) men nu undrede jeg mig bare lige engang ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Kit

De ÆL-test jeg har prøvet (ligner samme "system" som din) skulle teststregen være ligeså eller mere tydelig end kontrolstregen for at sen var positiv.

Så, nej, de fungerer ikke på samme måde som g-test, hvor der "bare" skal være to streger.

Hvad siger vejledningen? 

Et lille fif: Spørg' manden om, hvilken streg han finder tydeligst - de har ikke styr på test og kontrolstreg

Og der kan sagtens være to streger, hvor den ene er svag, uden man har ægløsning eller er tæt på.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Kit skriver:

De ÆL-test jeg har prøvet (ligner samme "system" som din) skulle teststregen være ligeså eller mere tydelig end kontrolstregen for at sen var positiv.

Så, nej, de fungerer ikke på samme måde som g-test, hvor der "bare" skal være to streger.

Hvad siger vejledningen? 

Et lille fif: Spørg' manden om, hvilken streg han finder tydeligst - de har ikke styr på test og kontrolstreg

Og der kan sagtens være to streger, hvor den ene er svag, uden man har ægløsning eller er tæt på.

manden er ikke hjemme... men det bare meget sjovt for, for et par dage siden havde jeg en negativ æl test og i sidste uge havde jeg en knaldende positiv æl test og vi har selvfølgelig hyggede os der ... men undrede mig bare (:

Anmeld

18. august 2011

Kit

Jamen så krydser vi da lige fingre for en positiv g-test inden længe.

Tester du stadig efter du har fået en positiv?

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Kit skriver:

Jamen så krydser vi da lige fingre for en positiv g-test inden længe.

Tester du stadig efter du har fået en positiv?

hvis du mener ved æl så nej, jeg havde bare ondt i maven og underlivet som i sidste uge så det virkede som en ægløsning... men tænkte os at man ka squ da ikke have 2 ægløsninger

Anmeld

18. august 2011

Kit

Ok...ja, det var efter æl jeg mente. Synes nemlig det var ærgerlige test at bruge. Så vidt jeg ved kan man kun have en ægløsning, så mens eller gravid, så ægløsning igen

God vind med projekt baby

Anmeld

18. august 2011

baby-kom-nu

Anonym skriver:

altså, ligesom man kan få en svagt positiv graviditetstest... gør en ægløsningstest så det samme ??
jeg havde ægløsning for ihvertfald over en uge siden.. og har lidt underlig mave fornemmelse (følelses som æl) så tog en test og den så sådan ud som på billedet ?? hvad vil det sige ?? :s og ser alle ægløsningsteste sådan??? altså ved den skal være knaldende rød (selve test stregen før at der måske er noget) men nu undrede jeg mig bare lige engang ??

Ved ikke om det er rigtigt, men har hørt, at en ÆL-test nogle gange kan teste positiv, hvis man er gravid.....  

Så måske du skulle prøve en g-test....  

Ved som sagt ikke om det er rigtigt.....

Anmeld

19. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Din test er negativ.

Test stregen skal vær lige så tydlig eller tydligere end kontrol stregen.

Der kommer som regl altid to streger på en ÆL test,da du altid har LH hormon i kroppen,det testen reagere på er når niveauet bliver meget højt,så det giver ÆL.

En ÆL test kan IKKE være svag positiv,den er enten positiv eller negativ.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Din test er negativ.

Test stregen skal vær lige så tydlig eller tydligere end kontrol stregen.

Der kommer som regl altid to streger på en ÆL test,da du altid har LH hormon i kroppen,det testen reagere på er når niveauet bliver meget højt,så det giver ÆL.

En ÆL test kan IKKE være svag positiv,den er enten positiv eller negativ.

Jeg ved godt den er negativ det står der os i teksten jeg undredeMig bare over der kom 2 streger da jeg før har haft en helt negativ og en helv positiv.. Så tænkte bare lige over hvorfor der var 2 streger...

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

baby-kom-nu skriver:

Ved ikke om det er rigtigt, men har hørt, at en ÆL-test nogle gange kan teste positiv, hvis man er gravid.....  

Så måske du skulle prøve en g-test....  

Ved som sagt ikke om det er rigtigt.....

Det har jeg nemlig også hørt og det os faktisk derfor jeg slog den op men umiddelbart er g test negativ men okay det er stadig tidligt endnu så må jo bare vente og se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.