Synes 1 trimester går så laaaaangsomt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Sujan

gravid20 skriver:

Fordi at jeg bliver meget panisk hver gang jeg høre om hvor mange graviditeter der går til grunde, og er så bange for det skal ske for min baby og mig .. selvom at jeg ikke har fået a vide at der er noget galt, sådan har man det vist altid, det er især slemt efter NF hvor man virkelig begynder at føle noget for fosteret . 

bekymringerne er MANGE ... 

Nogen af dem fik jeg betalt da jeg gik til lægen og bad om en henvisning, men resten skulle jeg selv betale 200 kr. pr. gang ... og så fik jeg en dvd og sådan noget med baby med mig  

Er jo heller ikke dyrt...

Tror bare min tankegang er at der sker det der sker, uanset hvor mange scan ninger man får... Men kan godt forstå du vil have vished... Er stadig også en smule nervøs for at det skal gå til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Muhmi

Hehe, bare vent, snart ser i jer om og tænker, fårk hvor blev tiden af, jeg er i uge 38 og jeg har stadig ikke købt ditten og datten og.......

Men ja, det går fisme langsomt i starten og man kan slet ikke vente med at få bule på

Anmeld

18. august 2011

FogL

Sujan skriver:

Hej er 8+2 i dag... derfor ikke særlig langt henne.

Synes altså det hele går så langsomt. og er måske lidt tideligt at synes det... Men er nok fordi jeg glæder mig til scanninger og at få mave.... og ja at kunne fortælle det til alle.

Andre end mig der synes tiden går langsomt.

Eftersom vi har prøvet i 2,5 år på at blive gravide, burde jeg have masser af tålmodighed. Nu er det jo endelig sket og det er med at nyde det. Der kommer sikkert masser af tidspunkter hvor jeg ønsker mig tilbage hertil...

hmmm.... der er jo intet andet at gøre end at prøve at have lidt mere tålmodgihed

Jeg synes også det går langsomt - men det er lidt ligesom med alt andet, når man ser tilbage, er det egentlig gået reeeet stærkt  

Anmeld

18. august 2011

baby012

Sujan skriver:

Er jo heller ikke dyrt...

Tror bare min tankegang er at der sker det der sker, uanset hvor mange scan ninger man får... Men kan godt forstå du vil have vished... Er stadig også en smule nervøs for at det skal gå til...

Bare jeg kunne have den der tankegang, er helt sikker på at min verden braser sammen hvis hun ikke bliver hvor hun er til termin. 

men har også været lidt dyrt i længden hehe . men hjælper at se at det hele er som det skal være  

det fjollede ved det er jo at selvf. skal det nok gå.. men det sku lidt svært at sige til sig selv engang imellem. 

Anmeld

18. august 2011

HeidiØ

Årh kan sagtens huske det, tiden indtil NF og ISÆR tiden mellem NF og MD går langsomt - men efter uge 20, SÅ tager det saftsusemig fart - jeg aner ikke hvor tiden er blevet af, og det er endda på trods af jeg har gået hjemme.

Anmeld

18. august 2011

Sujan

gravid20 skriver:

Bare jeg kunne have den der tankegang, er helt sikker på at min verden braser sammen hvis hun ikke bliver hvor hun er til termin. 

men har også været lidt dyrt i længden hehe . men hjælper at se at det hele er som det skal være  

det fjollede ved det er jo at selvf. skal det nok gå.. men det sku lidt svært at sige til sig selv engang imellem. 

Tro mig.. Jeg ville heller ikke kunne klare at miste.. Tør slet ikke tænke på hvad det ville gøre ved mig. Men tænker bare at man jo ikke undgår at miste ved at gå til scanning.

Anmeld

18. august 2011

Mettefpigen

Sujan skriver:

Nej er nok ikke sjovt når alt er besværligt..

Glæder mig nok bare til det hele bliver mere virkeligt

Neej det er det ikk.. Specielt ikk når man er en person som altid vil klare alt selv... Det kan man ikk lige mere... Men må også indrømme at det er rart at se manden lave noget mere i hjemmet

Anmeld

19. august 2011

baby012

Sujan skriver:

Tro mig.. Jeg ville heller ikke kunne klare at miste.. Tør slet ikke tænke på hvad det ville gøre ved mig. Men tænker bare at man jo ikke undgår at miste ved at gå til scanning.

Nej det rigtigt nok man kan ikke undgå det .. 

men så slipper man for den der triste nyhed til NF eller MD "der er desværre ingen hjerte bevægelse" 

det giver ihvertafald mig lidt ro at vide at det hele er som det skal være kan slat ikke holde tanken om det der skulle gå mere end 4 uger imellem jeg så den bette og med egne øjne kunne se at alt var okay, der kan jo gå så meget galt man hverken mærker eller noget, men kan se på en skanning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.