Synes 1 trimester går så laaaaangsomt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

SjeBets

Sujan skriver:

Puha.. Ja det må virkelig også være hårdt..

17 dage er da også meget.

Åårh ja ... det var meget og længe og frygtelig .. heldigvis lader de ikke folk gå så længe i dag, mener det er mellem 10 og maks 14 dage de må gå i dag ... 

Nej det var ikke fedt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Carl-Emil's mor

Sujan skriver:

Hej er 8+2 i dag... derfor ikke særlig langt henne.

Synes altså det hele går så langsomt. og er måske lidt tideligt at synes det... Men er nok fordi jeg glæder mig til scanninger og at få mave.... og ja at kunne fortælle det til alle.

Andre end mig der synes tiden går langsomt.

Eftersom vi har prøvet i 2,5 år på at blive gravide, burde jeg have masser af tålmodighed. Nu er det jo endelig sket og det er med at nyde det. Der kommer sikkert masser af tidspunkter hvor jeg ønsker mig tilbage hertil...

hmmm.... der er jo intet andet at gøre end at prøve at have lidt mere tålmodgihed

Sådan har jeg haft det fra den dag jeg testede positivt  og jeg synes stadigvæk det går for langsomt.

men jeg er halv vejs og jeg ser stadigvæk slet ikke gravid ud  jo der er en bule om aftenen men har jeg en alm t-shirt på ligner jeg bare en der har spist 15 kager for meget  men i sidste ende kommer det vel til min fordel at jeg ikke er større end jeg er på nuværende tidspunkt tiltrods for at min søn følger sine vækst kurve

Men et godt fif, børneshopping  det hjælper

Anmeld

18. august 2011

FrkDitte

Sujan skriver:

Hej er 8+2 i dag... derfor ikke særlig langt henne.

Synes altså det hele går så langsomt. og er måske lidt tideligt at synes det... Men er nok fordi jeg glæder mig til scanninger og at få mave.... og ja at kunne fortælle det til alle.

Andre end mig der synes tiden går langsomt.

Eftersom vi har prøvet i 2,5 år på at blive gravide, burde jeg have masser af tålmodighed. Nu er det jo endelig sket og det er med at nyde det. Der kommer sikkert masser af tidspunkter hvor jeg ønsker mig tilbage hertil...

hmmm.... der er jo intet andet at gøre end at prøve at have lidt mere tålmodgihed

Hejsa,

Har det ligesådan.. er 7+3 og var til 1. grav. undersøgelse i mandags.. i næste uge får jeg svar på blodprøver og når hvidovre har modtaget mine papirer kan jeg ringe og bestille tid.. så skal sikkert først til skanning i slutningen af september..

Laaang tid til

Knus D.

Anmeld

18. august 2011

Sujan

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Har det ligesådan.. er 7+3 og var til 1. grav. undersøgelse i mandags.. i næste uge får jeg svar på blodprøver og når hvidovre har modtaget mine papirer kan jeg ringe og bestille tid.. så skal sikkert først til skanning i slutningen af september..

Laaang tid til

Knus D.

Hmm.. Lyder til jeg kommer sent til NF hvis jeg så skal vente på prøver og det.. Nå pyt. Kan håbe der ikke er lang ventetid..

Anmeld

18. august 2011

Sujan

Höör skriver:

Sådan har jeg haft det fra den dag jeg testede positivt  og jeg synes stadigvæk det går for langsomt.

men jeg er halv vejs og jeg ser stadigvæk slet ikke gravid ud  jo der er en bule om aftenen men har jeg en alm t-shirt på ligner jeg bare en der har spist 15 kager for meget  men i sidste ende kommer det vel til min fordel at jeg ikke er større end jeg er på nuværende tidspunkt tiltrods for at min søn følger sine vækst kurve

Men et godt fif, børneshopping  det hjælper

Må egentlig bære dejligt at du ikke bliver så stor. Men kan godt forstå du synes det er lidt trist.. Man vil bare gerne have stor mave.

Har en lille bule om aftenen nu.. Men ikke særlig tydeligt... Glæder mig så meget til lidt mavse. Håber ikke jeg skal vente så længe

Anmeld

18. august 2011

baby012

Hvis du syns at det går langsomt nu, så bare vent til du når 2. trimester.. man føler sig bare så fanget midt i det hele.. baby er stor og maven er stor og føelserne for den ufødte er begyndt at blive store, men alligevel er man ikek helt langt nok henne til at baby vil overleve hvis man skulle gå i fødsel.. 

puha, glæder mig bare til termin, så jeg føler mig lidt mere sikker på at baby har det godt derinde.. har været til 8 trygheds skanninger på trods af at både NF og MD så helt fint ud.. 

Anmeld

18. august 2011

Mettefpigen

Hihi joo kender det alt for godt!  Er uge 36 i morgen og synes HELE graviditeten er gået langsomt... Det er kun den sidste uge der er gået hurtigt.. Men det hjælper heller ikk når alt er besværligt nu... Hihi...

Anmeld

18. august 2011

Sujan

gravid20 skriver:

Hvis du syns at det går langsomt nu, så bare vent til du når 2. trimester.. man føler sig bare så fanget midt i det hele.. baby er stor og maven er stor og føelserne for den ufødte er begyndt at blive store, men alligevel er man ikek helt langt nok henne til at baby vil overleve hvis man skulle gå i fødsel.. 

puha, glæder mig bare til termin, så jeg føler mig lidt mere sikker på at baby har det godt derinde.. har været til 8 trygheds skanninger på trods af at både NF og MD så helt fint ud.. 

Hvorfor så mange? Noget du selv har valgt? Og hvordan, betaler man bare selv for det?

Anmeld

18. august 2011

Sujan

Mettefpigen skriver:

Hihi joo kender det alt for godt!  Er uge 36 i morgen og synes HELE graviditeten er gået langsomt... Det er kun den sidste uge der er gået hurtigt.. Men det hjælper heller ikk når alt er besværligt nu... Hihi...

Nej er nok ikke sjovt når alt er besværligt..

Glæder mig nok bare til det hele bliver mere virkeligt

Anmeld

18. august 2011

baby012

Sujan skriver:

Hvorfor så mange? Noget du selv har valgt? Og hvordan, betaler man bare selv for det?

Fordi at jeg bliver meget panisk hver gang jeg høre om hvor mange graviditeter der går til grunde, og er så bange for det skal ske for min baby og mig .. selvom at jeg ikke har fået a vide at der er noget galt, sådan har man det vist altid, det er især slemt efter NF hvor man virkelig begynder at føle noget for fosteret . 

bekymringerne er MANGE ... 

Nogen af dem fik jeg betalt da jeg gik til lægen og bad om en henvisning, men resten skulle jeg selv betale 200 kr. pr. gang ... og så fik jeg en dvd og sådan noget med baby med mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.