Synes 1 trimester går så laaaaangsomt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. august 2011

Sujan

Hej er 8+2 i dag... derfor ikke særlig langt henne.

Synes altså det hele går så langsomt. og er måske lidt tideligt at synes det... Men er nok fordi jeg glæder mig til scanninger og at få mave.... og ja at kunne fortælle det til alle.

Andre end mig der synes tiden går langsomt.

Eftersom vi har prøvet i 2,5 år på at blive gravide, burde jeg have masser af tålmodighed. Nu er det jo endelig sket og det er med at nyde det. Der kommer sikkert masser af tidspunkter hvor jeg ønsker mig tilbage hertil...

hmmm.... der er jo intet andet at gøre end at prøve at have lidt mere tålmodgihed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Gry91

Sujan skriver:

Synes altså det hele går så langsomt. og er måske lidt tideligt at synes det... Men er nok fordi jeg glæder mig til scanninger og at få mave.... og ja at kunne fortælle det til alle.

Eftersom vi har prøvet i 2,5 år på at blive gravide, burde jeg have masser af tålmodighed. Nu er det jo endelig sket og det er med at nyde det. Der kommer sikkert masser af tidspunkter hvor jeg ønsker mig tilbage hertil...

hmmm.... der er jo intet andet at gøre end at prøve at have lidt mere tålmodgihed

Sådan har jeg det også! synes der er langt til uge 40!

Det hjælp så heller ikke at jeg til NF blev sat 2 uger tilbage!  

Men stort tillykke med at det lykkedes for jer 

Anmeld

18. august 2011

Sujan

Sådan har jeg det også! synes der er langt til uge 40!

Det hjælp så heller ikke at jeg til NF blev sat 2 uger tilbage!  

Men stort tillykke med at det lykkedes for jer 

Hvorfor blev det sat 2 uger tilbage?????

Ved endnu ikke hvornår jeg skal til NF

Anmeld

18. august 2011

Gry91

Babys størrelse passede ikke med første udregning
Den første udregning er ikke altid præcis, så det kan de se når de ser den lille

Okay, mon ikke snart du får besked om hvornår du skal ind ?

Glæd dig, det er så spænende at få et kig ind  

Anmeld

18. august 2011

Sujan

mg91 skriver:

Babys størrelse passede ikke med første udregning
Den første udregning er ikke altid præcis, så det kan de se når de ser den lille

Okay, mon ikke snart du får besked om hvornår du skal ind ?

Glæd dig, det er så spænende at få et kig ind  

Jeg har bare selv beregnet på nettet hvor langt jeg er henne, ifølge min sidste mens... Skal til 1 lægeundersøgelse på tirsdag. Så der skal der vel bestilles tid..
Glæder mig også helt vildt.. Og glæder mig til MD og få kønnet at vide... Tror allerede det er en pige.. Så tænk hvis det ikke er!!! Bliver lige så glad hvis det er en dreng. Men inde i mit hoved er det en pige, underligt ikke?

Anmeld

18. august 2011

MaybeBaby

Sujan skriver:

Det kan jeg godt huske, MEN når du så kan fortælle folk det, SÅ går det hurtigt... Alt for hurtigt! Så ja, nyd det

Anmeld

18. august 2011

Gry91

Sujan skriver:

Jeg har bare selv beregnet på nettet hvor langt jeg er henne, ifølge min sidste mens... Skal til 1 lægeundersøgelse på tirsdag. Så der skal der vel bestilles tid..
Glæder mig også helt vildt.. Og glæder mig til MD og få kønnet at vide... Tror allerede det er en pige.. Så tænk hvis det ikke er!!! Bliver lige så glad hvis det er en dreng. Men inde i mit hoved er det en pige, underligt ikke?

Ja det gjorde jeg også, og lægen regnede ud på samme måde

Jeg kan evt. have husket heeelt forkert mht. min menstruation  

Men kan se at det er normalt at blive rykket nogle få dage frem eller tilbage. 

Vi glæder os helt vildt til MD, og få kønnet afvide!  

Det er sjovt du siger det, for sådan har jeg det også! Bare at det er en dreng tænker på den som en dreng, men nok også fordi jeg ved min kæreste er helt vild for et det bliver det

Det kan være vi bliver snydt  

Anmeld

18. august 2011

SjeBets

Hvis i synes første trimester er slem så vent til i har gået over ... DET går langsomt, jeg gik 17 dage over .. og det føltes som længere tid end resten af graviditeten ... 

Anmeld

18. august 2011

Sujan

MaybeBaby skriver:

Det kan jeg godt huske, MEN når du så kan fortælle folk det, SÅ går det hurtigt... Alt for hurtigt! Så ja, nyd det

Tak.

Ja prøver også at nyde det.

Anmeld

18. august 2011

Sujan

SjeBets skriver:

Hvis i synes første trimester er slem så vent til i har gået over ... DET går langsomt, jeg gik 17 dage over .. og det føltes som længere tid end resten af graviditeten ... 

Puha.. Ja det må virkelig også være hårdt..

17 dage er da også meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.