opdatering på Lauras "bølle"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Caroline86 skriver:

tusind tak for dit svar

det ER meget voldsomt, det der er sket! Og det er netop derfor jeg har sagt helt fra og det forstod de godt i vuggestuen! Alternativet er at jeg skal holde Laura hjemme for jeg er ganske simpelt ikke tryg ved at sende hende derned og "lege" med den her pige lige nu Det er rart at høre fra nogen der ikke mener jeg overreagerer

knus til Jer alle og tak for Jeres svar

Selvom vi sikkert alle kan blive enige om, at det også er synd for pigen der åbenbart ikke har bedre redskaber til kommunikation og har virkelig dårlige sociale kompentancer er der ingen tvivl om, at menneskeracen ikke havde overlevet, hvis vi som mødre ikke beskyttede vores afkom.

Et er at andre mødre kan sidde og skrive, at pigen ikke er en lorte unge, men det ville de fleste mødre nok alligevel tænke, hvis det var deres egen lille purk, der var blevet groft overfaldet.

Et er hvordan vores hjerne fungerer. Noget andet er vores hjerte.

Og igen synes jeg I har taklet det virkelig flot. Så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Caroline86

RGN skriver:

Selvom vi sikkert alle kan blive enige om, at det også er synd for pigen der åbenbart ikke har bedre redskaber til kommunikation og har virkelig dårlige sociale kompentancer er der ingen tvivl om, at menneskeracen ikke havde overlevet, hvis vi som mødre ikke beskyttede vores afkom.

Et er at andre mødre kan sidde og skrive, at pigen ikke er en lorte unge, men det ville de fleste mødre nok alligevel tænke, hvis det var deres egen lille purk, der var blevet groft overfaldet.

Et er hvordan vores hjerne fungerer. Noget andet er vores hjerte.

Og igen synes jeg I har taklet det virkelig flot. Så

tusind tak! Det betyder faktisk rigtig meget at du skriver det, for jeg følte mig totalt misforstået i går

Anmeld

17. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Caroline86 skriver:

tusind tak! Det betyder faktisk rigtig meget at du skriver det, for jeg følte mig totalt misforstået i går

Det kan jeg godt forstå at du gjorde.

Men følg din mavefornemmelse. Den lyver sjældent.

Og en god ting at have i baghovedet er, at vi er vores børns advokater. Det er os der er nødt til at tale deres sag.

Anmeld

17. august 2011

Caroline86

RGN skriver:

Det kan jeg godt forstå at du gjorde.

Men følg din mavefornemmelse. Den lyver sjældent.

Og en god ting at have i baghovedet er, at vi er vores børns advokater. Det er os der er nødt til at tale deres sag.

Min oldefar var højesteretsdommer så det er nok derfor jeg er så skrap som advokat hæh

Anmeld

18. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Caroline86 skriver:

Min oldefar var højesteretsdommer så det er nok derfor jeg er så skrap som advokat hæh

Og det er heldigt for Laura.

Anmeld

18. august 2011

Brams

Caroline86 skriver:

Hej piger.

Jeg talte med vores kontaktpædagog da jeg aflverede Laura i dag og hun vidste med det samme hvad jeg ville

Vi nævnte på intet tidspunkt pigens navn, for det var slet ikke nødvendigt og i øvrigt er det jo ikke "tilladt" for personalet at diskutere de andre børn med mig...

Vores pæd. var rigtigt glad for at jeg kom og sagde fra, selvom de allerede i går godt vidste at det der var sket var over vores grænse (vi kunne jo ikke tale om det i går da jeg hentede, så de ville hive fat i os i dag hvis vi ikke selv kom til dem)...

De er MEGET obs på den her pige allerede og forsøger at finde ud af hvor den her adfærd stammer fra! Jeg ytrede mine bekymringer om hendes bagland og sagde samtidig at jeg godt ved de gør alt hvad de kan! Jeg er bare nødt til at fortælle mine tanker for HVIS den pige bliver udsat for noget forkert derhjemme vil jeg ikke føle mig "skyldig" fordi jeg ikke har sagt noget!

Jeg fik tavs samtykke om at de undersøger sagen meget nøje!

Pigerne bliver holdt fra hinanden nu, og fra på mandag kommer de i 2 forskellige grupper dernede så de kommer ikke til at have ret meget med hinanden at gøre! Desuden skal pigen formentlig i børnehave inden årets udgang!

Jeg tror mange misforstod mit andet indlæg! Jeg har hele tiden skrevet at jeg tror der er en grund til pigens adfærd og at jeg synes det er skrækkeligt! Jeg blev bare vred over det Laura var udsat for!

Hun har haft mareridt i nat, min lille pige! Har ligget og lavet afværge manøvrer med armene osv i søvne min søde, dejlige, trygge, glade, kærlige pige Pludselig er hun utryg og ked af det...

Hun får en kort dag i dag og jeg har som sagt fået lovning på at de holder ekstra godt øje med dem!

De er i fuld gang med at udrede det her og de siger at vi ikke skal tøve et sekund med at komme og sige det hvis vi oplever andet "grænseoverskridende"

Knus Caroline

Her er forresten link til min tråd fra i går

Pu-ha læste lige tråden fra i går også - får helt ondt i maven, stakkels din lille pige. Det er bare det man frygter allermest

til Jer begge

Anmeld

18. august 2011

Caroline86

Brams skriver:

Pu-ha læste lige tråden fra i går også - får helt ondt i maven, stakkels din lille pige. Det er bare det man frygter allermest

til Jer begge

ja, det er bare ikke en spændende situation at havne i

Hun har sovet bedre i nat, men stadig utrygt og da jeg afleverede hende i morges fik hun øje på den her pige i den HELT anden ende af lokalet og gemte sig panisk bag mine ben

Hun plejer at være SÅ tryg og glad og kærlig og hilser altid pænt på andre børn osv, men det her sidder godt nok i hende! Heldigvis oplevede jeg da i går aftes at hun gik over for at hilse på den lille pige (godt 2 år) der bor 2 huse fra mine forældre og de hyggede sig, holdt i hånd osv De kender selvfølgelig hinanden allerede, men alligevel var jeg glad for at se det, for de har ikke leget sammen hele sommeren, men trygheden var der alligevel

Anmeld

18. august 2011

Brams

Caroline86 skriver:

ja, det er bare ikke en spændende situation at havne i

Hun har sovet bedre i nat, men stadig utrygt og da jeg afleverede hende i morges fik hun øje på den her pige i den HELT anden ende af lokalet og gemte sig panisk bag mine ben

Hun plejer at være SÅ tryg og glad og kærlig og hilser altid pænt på andre børn osv, men det her sidder godt nok i hende! Heldigvis oplevede jeg da i går aftes at hun gik over for at hilse på den lille pige (godt 2 år) der bor 2 huse fra mine forældre og de hyggede sig, holdt i hånd osv De kender selvfølgelig hinanden allerede, men alligevel var jeg glad for at se det, for de har ikke leget sammen hele sommeren, men trygheden var der alligevel

Nej altså hvor må det bare gøre ondt helt inde i hjertet, når du ser hvor bange hun bliver. Håber virkelig at de finder en god løsning for alle parter i VS .

Godt at det ser ud til, at hun i andre situationer er ved at finde tilbage til sit "gamle" jeg og ikke er bange for børn hun ikke har set længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.