Gravid efter spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Kris89

som sagt har jeg ingen erfaring med det, men vil da tro at det skulle være "ligetil", når det ikke er hormoner... altså der har jo ikke været noget inde og forstyrre din cyklus.

Har man fyldt sig med hromoner i mange år, er det jo klart at kroppen skal bruge tid til at blive "sig selv" igen...

Men hvis du samtidig havde let første gang ved anden prævention og det var hormoner, vil jeg da mene jeres chancer er rigtig gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Malli

jeg fik taget min ud 1/7 2011, og stod med en positiv test den 17/7 2011. Dog havde jeg en spontan abort den 26 juli. Så vi er på den igen! Håber det går stærkt for dig, og at den bliver der 

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

som sagt har jeg ingen erfaring med det, men vil da tro at det skulle være "ligetil", når det ikke er hormoner... altså der har jo ikke været noget inde og forstyrre din cyklus.

Har man fyldt sig med hromoner i mange år, er det jo klart at kroppen skal bruge tid til at blive "sig selv" igen...

Men hvis du samtidig havde let første gang ved anden prævention og det var hormoner, vil jeg da mene jeres chancer er rigtig gode

det håber jeg.. vi har kun givet os selv en lille tidsfrist da det skal passe ind i forhold til endt uddannelse og nyt job.. vil gerne direkte på barsel, da jobmulighederne alligevel er små.. men jeg har ikke lyst til f.eks at være 3. måneder henne og skulle ud at søge job for 5 måneder...

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

jeg fik taget min ud 1/7 2011, og stod med en positiv test den 17/7 2011. Dog havde jeg en spontan abort den 26 juli. Så vi er på den igen! Håber det går stærkt for dig, og at den bliver der 

det er jeg da ked af at høre..

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang...

Anmeld

19. august 2011

H+S Skjolgborg.

Hej Allesammen,

Jeg vil lige hører om nogen af jer ved noget om, hvor hurtigt man kan blive gravid efter man har anvendt spiral som prævention.. Det drejer sig om en Flexi-T 300 (tror jeg den hedder)..

på forhånd tak for hjælpen..

jeg fik taget min ud starten af aug 1997 og bløde så i 9 dage så kom der ingen mens og igen mens så til lægen i nov 1997 og var 12+1 henne midste så pga spark ned af trapperne da jeg var i 16+ nået henne fik en død datter emma.Nu har jeg så haft været gravid 11 gange i alt og født 3 børn + fået en bonus søn med min mindste søns far vi starte på baby efter den mens i dec 2008 og allerede i april 2009 var jeg gravid så det tog kun 4 mdr og jeg var på p-sprøjte før vi gik igang  den udløb i juli 2008 brugte så gummi ind til den 8 dec pga jeg skulle have hive alle mine tænder ud så de sagde ingen baby før efter den 8 dec 2008.

Jeg fik lagt hormonspiral op den 28 april 2011 og vi fik afvide af det kunne tag fra 1 mdr til 1½ år når den var taget ud før man blev gravid igen så svinger meget for kvinde til kvinde.

Håber du blever gravid hurtigt.Held og lykke.

Fra Henriette

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Hej Allesammen,

Jeg vil lige hører om nogen af jer ved noget om, hvor hurtigt man kan blive gravid efter man har anvendt spiral som prævention.. Det drejer sig om en Flexi-T 300 (tror jeg den hedder)..

på forhånd tak for hjælpen..

Det er jo individuelt, men læs evt. på denne side, som er skrevet af gynækologer blandt andet.

Måske denne debat kan give lidt info også

Jeg selv fik min mens 1 dag efter spiralen blev taget ud. Så havde jeg min mens igen 20. juni, og venter mig nu igen  Så her gik det stærkt, syns jeg 

Anmeld

19. august 2011

Buckley

Jeg har haft kobberspiral i 6 år, og fik den fjernet d. 1 juni. Den 22 juni testede jeg så positiv, men 2 dage efter havde jeg desværre en biokemisk abort  Men håber snart den er der, vi forsøger ihvertfald for fulde drøn

Held og lykke med PB og god weekend

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Det er jo individuelt, men læs evt. på denne side, som er skrevet af gynækologer blandt andet.

Måske denne debat kan give lidt info også

Jeg selv fik min mens 1 dag efter spiralen blev taget ud. Så havde jeg min mens igen 20. juni, og venter mig nu igen  Så her gik det stærkt, syns jeg 

Ihh tusind tak for linket..

Rigtig dejligt med lidt prof.viden..

stort  og god weekend..

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ihh tusind tak for linket..

Rigtig dejligt med lidt prof.viden..

stort  og god weekend..

Helt iorden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.